Speilrefleks-kamera

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Dere som har speilrefleks-kamera!!!!

**Hvordan kamera har du?**

**Tar det bra nærbilder av barna? (I plaskende vann (vannet kommer frem?), ute en fin fin sommerdag, ute en fin hviiit vinterdag, ja, dere skjønner...)**

**Fine bilder av landskap (fjell, trær, blomster, elver osv osv osv)?**

Trooor jeg har landet på Canon EOS 450D..
Må bare få lønning først [:D]

Har canon eos 350d

ORIGINAL: Kakebit

Har Canon eos 450d. Veldig fornøyd. Elsker å ta bilder med det. [:D]

Samme her. Har fått fram både vann og farger på en fin sommerdag. Har ikke tatt vinterbilder med det enda.

Nikon D40x

450D er et kjempebra kamera, men jeg vil anbefale deg å kjøpe nytt objektiv. Det som følger med er ikke akkurat kjempebra. For portretter er objektivet Canon f/1.4 50mm fantastisk bra.

ORIGINAL: {NiKiTA}

450D er et kjempebra kamera, men jeg vil anbefale deg å kjøpe nytt objektiv. Det som følger med er ikke akkurat kjempebra. For portretter er objektivet Canon f/1.4 50mm fantastisk bra.

Signerer denne. Jeg har Nikon D40, som er et mye billigere alternativ uten at det går på bekostning av verken kvalitet eller bilder. Gå litt ned i pris på kit'et, og bruk pengene du får til overs på nytt objektiv. På 450D betaler du masse for megapixler du ikke har bruk for, med mindre du skal forstørre bildene dine til wallsize.

NIKON D40  her også!
Kjempefornøyd med kameraet[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Kakebit

Har Canon eos 450d. Veldig fornøyd. Elsker å ta bilder med det. [:D]

Da blir det nok til at jeg kjøper 450D :D

har også nikon d40 og er kjempefornøyd med det så langt. Kommer nok til å kjøpe nytt objektiv etter hvert

Back
Topp