speilrefleks kamera:) se hit!

Tryll

Gift med forumet
dere som har canon eos 350d, er dere fornøyde og vil dere være så snille og legge ut bilder tatt med det kamera[:)]

takk takk   *gleder meg å se*[:D]

Jeg har det kameraet. Har ingen bilder på denne dataen, men er temmelig fornøyd. eneste problemet er at jeg syntes det er for lite lysfølsomt, men det har mye med objektivet å gjøre. Jeg har nemlig fremdeles kun kit-objektivet (det som følger med). Skal senere investere i et bedre.

ORIGINAL: toneany

Jeg har det kameraet. Har ingen bilder på denne dataen, men er temmelig fornøyd. eneste problemet er at jeg syntes det er for lite lysfølsomt, men det har mye med objektivet å gjøre. Jeg har nemlig fremdeles kun kit-objektivet (det som følger med). Skal senere investere i et bedre.

hva mener du med for lite lysfølsomt? ja det fulgte med kit når jeg kjøpte det og.18/55mm tror jeg det var..sånn til litt under tusen lappen. ja større objektiv er bra og ivestere i:) synd det er så dyyrt;)

kom igjen nå jenter, få se bildene deres!!(med eos 350d)

ingen??[8D]

Hvorfor vil du se bilder?

ORIGINAL: MrsPink

Hvorfor vil du se bilder?

forde jeg vil se bilder som er tatt med det kamera,jeg har likt kamera men ikke fått brukt det enda. nysgjerrig på bildekvalitet etc.
derfor![;)]

dyytt!

ORIGINAL: Tryll

ORIGINAL: toneany

hva mener du med for lite lysfølsomt? ja det fulgte med kit når jeg kjøpte det og.18/55mm tror jeg det var..sånn til litt under tusen lappen. ja større objektiv er bra og ivestere i:) synd det er så dyyrt;)

Mener at jeg ikke får blenderen opp til mindre enn 4. (talla er litt motsatt, så vet ikke helt hvordan jeg skal si det, men får ikke så stor blenderåpning som jeg vil ha). Opplever ofte at jeg ikke får klare bilder fordi jeg ikke får lav nok blender.

ORIGINAL: lene78

ei venninne av meg har det - tror de leste bildene på hennes hjemmeside er tatt med det.
www.atle-annetorunn.com

ORIGINAL: RedElf

Alle foto i galleriet på siden til firmaet mitt er tatt med et sånt kamera.

Gå inn på
http://www.fasong.no

-Galleri
- Foto

[:)]

flotte bilder:) nydelige scrappe bilder:) scrapping er kjempegøy!

Back
Topp