Spedbarnslivet=skilsmisse?

• Trådstarter Trådstarter Gressenke
  • Opprettet Opprettet
Høres ut som han er litt barnslig og egoistisk..
også at han ikke er forberedt på hvordan det skulle bli å få en baby i hus.. han kan også være sjalu på babyen fordi den er så mye med deg, han klarer ikke å få den kontakten med barnet som du har.

Hadde bedt han bo hos foreldrene sine når han er hjemme fra jobb, og tenke seg godt om på hva han vil og ønsker..

Be han flytte ut til han får orden på seg selv. Slik kan ikke du og baby ha det, det er ikke riktig at en uskyldig baby skal lide selv om far evt har fødselsdepresjon.

Tenker det kan være greit å be han flytte ut en stund og søke hjelp. Høres ikke ut som at han har det så godt med seg selv. :( Men det skal ikke gå utover dere på den måten. Har selv en mann som har temperament, men ikke i denne skalaen. Har satt han på plass noen ganger og er fristet til å be han gå på sinnemestringskurs.

Sett krav om hvordan du vil ha det hjemme. Husk at det er bare du som kan beskytte deg selv og ikke minst babyen, så her må du være bestemt.

Han sliter og kan også ha fødselsdepresjon.
Han trenger hjelp , få hjelp så fort som mulig :)

Skumleste her er jo at han har hvert alkoholiker og begynt å drikke igjen. Det er ikke greit. Hadde sett lettere på det om han ikke hadde hvert alkoholiker . For sykdom er mye vanskeligere å jobbe imot enn vanlig depping for ny tilværelse , om du skjønner.

Sender deg mange klemmer . Snakk med noen , få hjelp. Hva sier kompisene hans? Snakk med dem og fortell, kanskje de vil hjelpe.

Her tenker jeg vel at det ikke er spedbarnstida som er problemet, i alle fall ikke hovedproblemet.

Jeg ville ansolutt krevd at han oppsøkte hjelp. Og som tidligere alkoholiker burde han vel holde seg unna alkohol..? For meg hadde det vært et minimumskrav.

Back
Topp