Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg også til at han blir så stor at han kan bæres på ryggenBle litt usikker på når man kan fjerne puten? Har 360 etter storebror og vi har klart å rote bort selv puten til spedbarnsinnlegget..
Han blir 6mnd i starten av april, så tipper han snart er klar - men gleder meg mest til å kunne bære på rygg (da var det anbefalt at de kunne sitte selv først?)

Gleder meg også til at han blir så stor at han kan bæres på ryggenBegge storebrødrene likte ryggbæring best og det gjør jeg og
![]()
Hehe, husker eldstemann gjorde, måtte pent be han stoppe og gjorde heldigvis detEr så redd for å bli lugget når hun bæres på rygg jeg. 9 mnd og bærer fortsatt foran. Har Ergobaby 360. Veldig glad i å røske i håret om hun får tak i. [emoji30]
Hehe, husker eldstemann gjorde, måtte pent be han stoppe og gjorde heldigvis det![]()
Hehe, jeg måtte si det endel ganger altsåMulig jeg feiler i oppdragelsen. Når mamma sier nei er det bare latter tilbake. Kjenner jeg ser frem til tenårene allerede [emoji85][emoji85]

Hehe, jeg måtte si det endel ganger altså![]()
Mulig 9 mnd er for tidlig å forstå det. Nye morsomme aktiviteten er å bite i tærne. Ikke sine egne, men mine. [emoji20] Håper nei synker inn snart.