Spasmer

tingeling1990

Glad i forumet
Haha, har et litt rart spørsmål :p Samboeren min har en del spasmer når han sovner/dubber av:p Han merker ikke det selv men har hendt han har voknet noen ganger når hele kroppen slår ut i en stor spasme :p Det jeg mener med spasmer er rykninger i kroppen.. De er ikke småe, han slår ut med armer og bein.. ved flere tilfeller har jeg fått en på tryne om natten, og det har ikke vært små klask for å si det sånn :p er det noen andre som har det slik? Det jeg tenker litt på er når vi får babyen og den evt ligger i sengen eller når jeg ammer i sengen at han plutselig skal få spasmer:s stakkars mann, han kan jo virkelig ingenting for det.. men tenkte kanskje farsinstinktet slår inn og kroppen hans slutter med det?:p er heldigvis ikke hver natt da :)

Min man er sånn. Hadde aldri kunnet hatt et barn attemed han. Han såver også veldig tungt så han hadde ikke merket om han hadde skvist noen.

Jeg kommer ikke til å tørre å ha barnet i sengen. Mannen er rolig, men det er ikke jeg. Så vi har kjøpt bedsidecrib :) Tenker også at det må bli fryktelig varmt og ikke minst trangt mellom oss.

Min får en sjelden gang og han sover urolig eller holder på å sovne. Får av og til slike selv. Kommer til å ha babyen i egen seng :)

Hos min mann er det kun i det han dupper av/sovner. Jeg holder på å flire meg ihjel, for bikkja er helt lik :P
Aldri noe sprelling i løpet av natta.

Min gjør også sånn :p men ikke så ekstremt! Men er som han skvetter skikkelig noen ganger når han holder på å sovne. Men han ble veldig var da sønnen vår sov sammen med oss.

Min samboer hadde mye før når han holdt på å sovne. Ikke midt på natten. Her endte det med epileptisk anfall og etter det og medisiner for det har det knapt skjedd. Dette er snart 2 år siden

Samboeren min sover så tungt så jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å tørre å ha babyen sovende i senga som helt liten.. blir egen seng !

Back
Topp