Spasmer?:o

De sier det er like normalt å kjenne som å ikke kjenne hikke. Det kommer an på hvordan babyen ligger når den hikker. Noen babyer hikker mer enn andre. Frøet her hikka ikke på ca ei uke etter at jeg måtte ta lungemodningssprøyter, men ene dagen var det omtrent alt hun gjorde. Ville absolutt ikke bekymret meg for det:)

Nei hvis babyene SKULLE hikke fra et eller annet tidspunkt så hadde jo det garantert vært snakket om hos jordmor/lege. Men dette hører man jo aldri noe om- Så neppe noen grunn til bekymring der :)

Og ja, de der merkelig "ristingene" har jeg og - og hadde det også forrige gang. Veldig lite vanlig sparking for tiden, men mye herjing til alle kanter. Jeg syns faktisk det nesten er litt ... skummelt... på et vis hehe. Når man tenker over det er det jo nesten litt rart at magen klarer å holde alt dette på plass :)

Når lille hikker her, kjennes det egentlig ut som små rytmiske dunk, om om man kjenner pulsen som dunk inne i magen :)

Synes bevegelsene som er nå om dagen er så gode <3 Kjennes nesten ut som lille turner der inne. Er 28+0 i morgen. Kjente også hikking for første gang i dette svangerskapet i går og det har jeg ventet lenge på :)
Enig! Tumling og store bevegelser! Har jeg mulighet stopper jeg opp bare for å kjenne godt etter og nyte bevegelsene!

Enig! Tumling og store bevegelser! Har jeg mulighet stopper jeg opp bare for å kjenne godt etter og nyte bevegelsene!
Akkurat som meg! I og med at dette mest sannsynlig er siste svangerskapet også så må dette nytes <3

Back
Topp