sparta

ORIGINAL: MV07

OILERS!!

sign!!

ORIGINAL: trofast

ja er det noen sparta supportere her inne

Jepp[:D][:D][:D]

Ingen Sparta-fan her gitt!
Jeg er fra ''den andre byen'' jeg! [8D][:D]

Nei..

Storhamar Dragons [:)]

ORIGINAL: YsePyse

[:D]

ORIGINAL: trofast

hvordan tok typen din det og bli rundspilt av sparta i går

Han er hentet hjem til Oilers så han ble ikke berørt :) Hvordan var det å tape mot vålerenga i går da ? ;)

Vålerenga [:)] å vi vet jo alle hvordan det gikk i går [:)][:)][:)] men tror sparta tar seriegullet i år, men enga tar bøtta[;)]

ORIGINAL: Enga_jente

Vålerenga [:)] å vi vet jo alle hvordan det gikk i går [:)][:)][:)] men tror sparta tar seriegullet i år, men enga tar bøtta[;)]

Jeg håper Oilers tar bøtta så jeg holder min knapp på dem ;) Men who knows.. :D

ORIGINAL: Enga_jente

Amen![:D]

ORIGINAL: YsePyse

Me 2. Og stolt av det! [:D]
Nå følger ikke jeg med på hockey da, fotball her

Ventet på tapet.. Og det kom igår.. Ikke noe rart når de har vunnet 11 kamper på rad..
Heier på Sparta uansett! [;)]

ORIGINAL: lmk88

Ventet på tapet.. Og det kom igår.. Ikke noe rart når de har vunnet 11 kamper på rad..
Heier på Sparta uansett! [;)]

Viktig å være med i både medgang og motgang :) det har vært litt av hvert i vålenga oppgjennom oxo :) men fortsatt ENGA for alltid ;)

Med gullhår i ræva og dommeren med seg er det ikke rart Vålerenga vant i går. Sparta hadde ikke mer å gi på slutten av kampen, men likevell[:-]

Jaja, heldigvis 15 poeng ned til 2 plassen[:)][:D]

Aner ikke hva Sparta er engang, haha[:D]

ORIGINAL: LineMerethe

Med gullhår i ræva og dommeren med seg er det ikke rart Vålerenga vant i går. Sparta hadde ikke mer å gi på slutten av kampen, men likevell[:-]

Det må jeg si..At særpinger skylder på dommeren var noe nytt[8D]

GULL GULL GULL!!! Jaja, så gikk seriegullet til ingen andre enn SPARTA da[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Potetmel

ORIGINAL: LineMerethe

Det må jeg si..At særpinger skylder på dommeren var noe nytt[8D]

Eeeer det no rart at han blir kaldt for Jordal Johnsen??

Kjente at jeg følte for å grave frem denne gamle tråden ikveld, får idag tok Sparta bøtta også[:D] Vi skal blåse blååååe bobbler[:D][:D]

ORIGINAL: E_i_hjertet_

Kjente at jeg følte for å grave frem denne gamle tråden ikveld, får idag tok Sparta bøtta også[:D] Vi skal blåse blååååe bobbler[:D][:D]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA [:D]

Back
Topp