Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: BelleHelene
Tror IMK88 er det..Ellers så kjenner jeg en som startet sin karriere i Sparta og gjør det veldig bra nå.
Og på vegne av min lillebror, nei er ikke Sparta fan, han og laget tapte nemlig 25-0 mot dem sist kamp[8D]
ORIGINAL: lmk88
Tror IMK88 er det..Ellers så kjenner jeg en som startet sin karriere i Sparta og gjør det veldig bra nå.
Og på vegne av min lillebror, nei er ikke Sparta fan, han og laget tapte nemlig 25-0 mot dem sist kamp[8D]
Oj... En som husker at jeg er Sparta-supporter jo [;)]
Sparta er laget.. Ingen over og alle under [;)]
Har lagt merke til at du komme fra Hockeytown[:D][:D]
Må jo si Kråkene IL jeg da[8D] Lillebror er er 12 år spiller der
Oj... En som husker at jeg er Sparta-supporter jo [;)]
Sparta er laget.. Ingen over og alle under [;)]
Har lagt merke til at du komme fra Hockeytown[:D][:D]
Må jo si Kråkene IL jeg da[8D] Lillebror er er 12 år spiller der
Holder de koken ennå? Bra det evt! [:D]
Etter at det ble ishall i Moss, ble det litt mere populært[:)] Tror voksenlaget gjør det ganske greit[:)]
Men Sparta er jo de beste[8D]
Hvis det ikke fantes supportere som var glad i laget sitt og syntes at laget sitt var best, så hadde det gått utover spillet til laget.. Hvis alle hadde syntes at laget var skikkelig dårlig, ikke kommet på noen kamper, så hadde det gitt utslag..
Så vi bør ikke være glad over at lokal-laget gjør det bra da eller?
Så du mener at alle supportere heier feil du da? De fleste hentyder at når laget dems vinner, så vinner VI... De spiller på vegne av byen laget kommer fra..
Skal vi være pessimister og si at vi sikkert kommer til å tape idag? Nei, vi må heie laget frem og si IDAG VINNER VI!
Det er slik vi gjør det her og det er en grunn for at vi ble kåret til Norges beste supportere.. Husker ikke om det var alle eller bare hockey..
Men for all del, kan slutte å heie jeg altså [8|]
ORIGINAL: Snoflak
Så du mener at alle supportere heier feil du da? De fleste hentyder at når laget dems vinner, så vinner VI... De spiller på vegne av byen laget kommer fra..
Skal vi være pessimister og si at vi sikkert kommer til å tape idag? Nei, vi må heie laget frem og si IDAG VINNER VI!
Det er slik vi gjør det her og det er en grunn for at vi ble kåret til Norges beste supportere.. Husker ikke om det var alle eller bare hockey..
Men for all del, kan slutte å heie jeg altså [8|]
Syntes argumentene dine er såppas barnslige og kverulerende at jeg velger å ikke uttale meg mer.. Lykke til i sluttspillet :)