sparta

ORIGINAL: trofast

ja er det noen sparta supportere her inne

Oilers !!! :D Kjæresten min spiller i Rosenborg men skal over til Oilers nå (til og med kanskje allerede nå til sluttspillet wiiiiii),thoresen vil ha ham "hjem" :D  det blir godt å få ham hjem :D

ORIGINAL: BelleHelene

Tror IMK88 er det..Ellers så kjenner jeg en som startet sin karriere i Sparta og gjør det veldig bra nå.

Og på vegne av min lillebror, nei er ikke Sparta fan, han og laget tapte nemlig 25-0 mot dem sist kamp[8D]

Oj... En som husker at jeg er Sparta-supporter jo [;)]

Sparta er laget.. Ingen over og alle under [;)]

ORIGINAL: lmk88

Tror IMK88 er det..Ellers så kjenner jeg en som startet sin karriere i Sparta og gjør det veldig bra nå.

Og på vegne av min lillebror, nei er ikke Sparta fan, han og laget tapte nemlig 25-0 mot dem sist kamp[8D]

Har lagt merke til at du komme fra Hockeytown[:D][:D]

Må jo si Kråkene IL jeg da[8D]   Lillebror er er 12 år spiller der

Holder de koken ennå? Bra det evt! [:D]

Har lagt merke til at du komme fra Hockeytown[:D][:D]

Må jo si Kråkene IL jeg da[8D]   Lillebror er er 12 år spiller der

Holder de koken ennå? Bra det evt! [:D]

Etter at det ble ishall i Moss, ble det litt mere populært[:)]  Tror voksenlaget gjør det ganske greit[:)]

Men Sparta er jo de beste[8D]

Bra, for vi trenger fler lag her i Østfold [:D]
Men Sparta er best ja [8D]

Selvom jeg er Oilers supporter er jeg imponert over hvor bra sparta har gjort det i år, knallbra !! :)

ORIGINAL: Snoflak

Selvom jeg er Oilers supporter er jeg imponert over hvor bra sparta har gjort det i år, knallbra !! :)

Ser ut som serie-gullet går til Sparta iår [;)]

Ser ut som serie-gullet går til Sparta iår [;)]

Det gjenstår å se.. Det er det ingen som vet enda

ORIGINAL: MV07

OILERS!!

!!!!!!!!!!!!![:D]

jaja nå virker dere bare høye på dere selv så da gidder jeg ikke engang å gi noe ros til sparta som for en gangs skyld gjør det bra nå.. Syntes det er bra for dem, men "VI ER BEEEEST" holdning fra dem som ikke gjør noe annet enn å se på kampen er bare teit haha er jo ikke dere som spiller, er ikke dere som avgjør kampene og dere vet ikke hva som skjer, det kan fort snu med skader og sluttspillet er ofte annerledes enn serien da lagene også får nye forsterkninger til sluttspillet...
Da min kjæreste selv spiller i GET ligaen så vet jeg alt om at selvom man vinner idag er det absolutt ikke sikkert man vinner imorgen, og det er viktig å ikke bli for selvgod å høy på seg selv.. Syntes det er morsomt når supportere tar helt av å slenger med kjeften om at VI SKAL GRUUUSE DERE.. og brøler t skjellsord når noe ikke går demmes vei, eller roper "REIS HJEM" .. Altså hvis motstanderne reiser hjem så blir der jo ingen kamp?? Syntes det er mye bedre om vi støtter våre lag og i tillegg har evne til å også glede oss over andres suksess.. Jeg er nå hvertfall en hockey tilhenger, og bra hockey er kjekt å følge med på, så når lagene hevder seg og øker nivået i norsk hockey , ja da blir jeg gla :) En kamp som er pissekjip og kjedelig men hvor man alikevell tar med seg 3 poeng er fortsatt langt ifra så interessang og kjekk å se på som en kamp med masse talenter som spiller bra og gir oss "show", om så man kun tar med oss 0 eller 1 poeng fra den så er den fortsatt mer interessant å følge.. 

Hvis det ikke fantes supportere som var glad i laget sitt og syntes at laget sitt var best, så hadde det gått utover spillet til laget.. Hvis alle hadde syntes at laget var skikkelig dårlig, ikke kommet på noen kamper, så hadde det gitt utslag..

Så vi bør ikke være glad over at lokal-laget gjør det bra da eller?

Hvis det ikke fantes supportere som var glad i laget sitt og syntes at laget sitt var best, så hadde det gått utover spillet til laget.. Hvis alle hadde syntes at laget var skikkelig dårlig, ikke kommet på noen kamper, så hadde det gitt utslag..

Så vi bør ikke være glad over at lokal-laget gjør det bra da eller?

Hvor har jeg skrevet at man ikke kommer på kampene ? Og såklart skal man heie.. Supportere skal ønske laget sitt å vinne SELVSAGT, men det er forskjell på det og det der VI ER BEST VI VINNER ALT.. Syntes jeg er barnslig, er forskjell på å heie på laget og å snakke som om man spiller der selv og er synsk slik at man vet hva morgendagen bringer..

Så du mener at alle supportere heier feil du da? De fleste hentyder at når laget dems vinner, så vinner VI... De spiller på vegne av byen laget kommer fra..

Skal vi være pessimister og si at vi sikkert kommer til å tape idag? Nei, vi må heie laget frem og si IDAG VINNER VI!
Det er slik vi gjør det her og det er en grunn for at vi ble kåret til Norges beste supportere.. Husker ikke om det var alle eller bare hockey..

Men for all del, kan slutte å heie jeg altså [8|]

Så du mener at alle supportere heier feil du da? De fleste hentyder at når laget dems vinner, så vinner VI... De spiller på vegne av byen laget kommer fra..

Skal vi være pessimister og si at vi sikkert kommer til å tape idag? Nei, vi må heie laget frem og si IDAG VINNER VI!
Det er slik vi gjør det her og det er en grunn for at vi ble kåret til Norges beste supportere.. Husker ikke om det var alle eller bare hockey..

Syntes argumentene dine er såppas barnslige og kverulerende at jeg velger å ikke uttale meg mer, du virker ikke å lese det jeg skriver... Jeg har da hørt at stavagner er den hallen med mest trøkk fra supporterne, men ikke vet jeg ossen det er på deres hjemmekamper..Selvom jeg er Oilers supporter er jeg glad på spartas(laget) vegne da de har jobbet hardt for dette, er ikke dermed sagt at jeg ikke håper t oilers vinner, for det gjør jeg jo såklart, men jeg sier ikke AT de kommer til å vinne, for det vet vi ikke noe om på dette tidspunkt...Er ikke dermed sagt at man ikke heier og tar av... Lykke til i sluttspillet :)

Syntes argumentene dine er såppas barnslige og kverulerende at jeg velger å ikke uttale meg mer.. Lykke til i sluttspillet :)

Jeg bare spør utifra det du skriver... [:D] Alle vet jo at positive supportere hjelper på psyken til spillerne [:D]

Back
Topp