Sparking og kalle-navn

bka

Flørter med forumet
I går la jeg meg på sofaen og da jeg skulle snu meg fikk jeg veldig vondt i magen.. Men da begynte babyen å sparke volsomt! Så da fikk pappan kjenne spark for første gang!  Det var veldig gøy(men litt vondt da ) Hos oss heter babyen bare babyen, men er det noen av dere som har noenandre kalle-navn på den?

BKA

Vi kaller den lille i magen for "pilten"! Gøy med kallenavn.

Babyen har begynt å sparke mye nå. Ganske hardt også til tider. Det er nesten to uker siden pappaen til lillegutten min fikk kjenne det første sparket, og i går fikk han kjenne to. Det var stas!!

____
UL-termin 050806

Jeg har kjent 2 spark utenpå magen, men må nok belage meg på å vente litt før det er vanlig.... (Godt med polstring, pluss morkake forran...)

Vi hadde jo tenkt til å kalle barnet Amaya eller Adrian etter UL, men siden vi ikke kunne se kjønn, ble det bare A+ [:)]
Ellers så går det mye under navnet nurket og barnet.
Etter at gubben kom med en kommentar om at "har du egentlig tenkt på at et foster egentlig er en parasitt?", så ble det parasitten ved et par anledninger - men det høres jo ikke så kos ut! [:D]
Det er mest nurket og A+
Mamma bruker noen ganger Amaya-Adrian.

Vi har bestemt oss for navn, og kaller han navnet hans, han for venne seg til navnet sitt[:D]tidlig krok krøkes...

Her er kallenavnet på bebien i magen "Tinkyvinkyen"[:D] Får også avogtil veldig vondt i magen når jeg snur meg, tror det er krampe, men ikke noe godt nei.

her kjente pappaen det første gang forige uke, å i går når vi la oss. nå kjenner eg gutten min hver dag...[:D]

glemte si kallenavnet,  vi kaller han gutten, babyen, og mathias(e nok det han skal hete)[:D][:)]

Back
Topp