Sparketest..

over-lykkelig

Glad i forumet
Forrige gang jeg var gravid var det veldig "populært" at vi gravide skulle ta sparketest på oss selv hver dag.. Da skulle man telle spark og før opp hver dag hor lang tid man brukte på å kjenne ti spark. Begynte rundt uke 24-25, og meningen var at man skulle hver dag se at barnet hadde det bra og at det fulgte ett visst mønster. Har ikke hørt noe om det denne gangen. Kommer nok til å gjøre det selv:)

Det hørtes gøy ut =) Tror kanskje jeg skal prøve det selv.. Men tells at hun snur seg?

Ja det er all bevegelse:)

åh så gøy:D bruker dere sånn trykkteller da? eller?

var ikke det i forbindelse med den undersøkelsen : tell trivselen? Med førstemann fikk jeg et sånt skjema som skulle fylles ut hver dag, registrere hvor lang tid det tok å kjenne 10 bevegelser. Tror det var fra uke 28.

Jeg syntes det hørtes litt slitsomt ut jeg.. Og er jo veldig forskjellig fra dag til dag og

Hvis det plutselig etter nå nesten fem uker ble stille (selv om jeg ikke er i uke 28 enda) ville jeg nok blitt litt bekymret. Baby her reagerer på enkelte sanger, sofaligging og spising, men har begynt å bevege seg mer fra tidlig om morgenen når jeg drar til jobb og jevnt gjennom hele arbeidsdagen. Ble litt bekymret igår da jeg klarte å "miste" en kartong med frosne rundstykker i magen, men det var ikke spesielt hardt til tross for at det var vondt ;p Er nok ikke så lenge igjen før jeg ikke kan ta varer på samme måte som før.

Vi har fryseskap i steetfor frysedisk, så noen ganger må jeg stå og balansere på dørkarmen med en fot, finne noe annet og ha andre foten på, holde kartong i samme armen som jeg bruker til å holde meg fast i døren (skapet begynner sånn 20 cm over gulvet) og lesse inni med andre hånden. Ellers må jeg drasse rundt på en latterlig stige, og det er jo ikke SÅ mange hyller jeg ikke rekker opp til ;p

Hele den lille historien skulle i hvertfall lede opp til at det var mindre liv igår enn ellers. Men det var jo ikke det likevel, den bare ventet til jeg skulle lalle sove, så snilt! Ble to timer mindre søvn. Heldigvis fri idag ;p

tror ikke eg gidde å prøve engang..han holde på hele tiden..bare nå den siste halvtimen har han sikkert sparka 30ganger..

tror jeg hadde kommet rimelig fort ut av det :P Er leven hele tiden

Back
Topp