Sparketest :S

frk-Kakemonster

Betatt av forumet
Syns frøkna i det siste har vært veldig rolig. Vet det er vanlig at dem er roligere siste ukene pga mindre plass. Men kan ikke huske at det ble så rolig(er andre gangs ) . Flere ganger har jeg tatt kald juice eller lignende for å kjenne litt liv. Hu har hatt hikke men sparsom med spark. Samtidig som jeg får noen smerter i magen som ikke er kynnere eller rier.
Før helga var eg beskymra og ringte jordmor men de hadde stengt. I helgen har eg prøvd å la uroligheten min ligge. I dag hadde jeg kontroll hos jordmor. Fortalte henne om bekymringen min og hu henviste meg med engang til KK, nå er jeg på vei for en sparketest i første omgang. Fikk høre hjertelyden så håper alt er som det skal. Blir beskymra men samtidig gla for å bli tatt på alvor . Ønsk meg lykke til. PS har litt sykdomshistorie med insulinirresistens , overvekt ol.

Lykke til <3 regner med at alt står bra til med den lille.
Her er han også veldig sparsom med spark. Men det har han vært i flere uker. Han ligger i seteleie og merker godt når han begynner og bevege på seg. Men heldigvis har vi nøye oppfølging pga sykdom hos sambo så har vært på ul nesten annenhver uke de siste 2 månedene.

Jeg sitter her selv og teller timer til vi får møte vår lille. Bare 19.5 timer til time for keisersnitt

Lykke til ❤

Lykke til <3 regner med at alt står bra til med den lille.
Her er han også veldig sparsom med spark. Men det har han vært i flere uker. Han ligger i seteleie og merker godt når han begynner og bevege på seg. Men heldigvis har vi nøye oppfølging pga sykdom hos sambo så har vært på ul nesten annenhver uke de siste 2 månedene.

Jeg sitter her selv og teller timer til vi får møte vår lille. Bare 19.5 timer til time for keisersnitt

Lykke til med KS i dag! Endelig får du møte gutten din!
Gikk fint med lille babyen i magen i går , var veldig betryggende med testen. Hadde høy puls i det vi kom inn. Det ironiske er at hu i natt har vært veldig aktiv. Over en uke siden hu har vekket meg om natten, så det var godt å bli vekket etter gammalt :)

Lykke til med KS i dag! Endelig får du møte gutten din!
Gikk fint med lille babyen i magen i går , var veldig betryggende med testen. Hadde høy puls i det vi kom inn. Det ironiske er at hu i natt har vært veldig aktiv. Over en uke siden hu har vekket meg om natten, så det var godt å bli vekket etter gammalt :)

Så bra at alt gikk slik som det skulle. Er typisk det at hun nå skal gi mye av seg igjen. Jaja du fikk no værtfqll testet når du var bekymret -<3

Back
Topp