Sparket i rompa

ORIGINAL: kasandre

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Det kommer jo seff an på situasjonen da....På moro..?
Isåfall hadde jeg ledd og sparka tilbake...
Klarer ikke se for meg annet scenario,da jeg har vanskelig for å tro at folk sparker andre folk i ræva på jobb om de er sure.

hahaha... eg såg det for meg...[8D]

[:)]

Sånt må man vel tåle? [:D] Jeg hadde løpt etter h*n og gitt et skikkelig rævspark tilbake, tenker jeg! [:D]

Det kommer veldig an på settingen og hva slags forhold du har til personen som sparka deg. Hvis det er en person du har en fleipete/flørtete tone med så hadde jeg vel bare tenkt at det var en måte å fleipe på. Var det en person du har et litt mer anstrengt eller profesjonelt forhold til så ville jeg blitt fornærma og spurt hvorfor i alle dager vedkommende sparket. [8|]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Hehe hadde sikkert sparka han tilbake[:D]

Oooh yeah, trenger ikke alltid å sparke først men skal adri vær seinere enn nr 2 [:D]

He he.. må flir no jeg ja. Har sparka sjefen i baken og sagt at han skulle dra dit peppern gror.. var skikkelig sur på han den dagen. Men så skal det også sies at jeg har et godt forhold til sjefen da vi kun var tre ansatte og hadde mye med hverandre å gjøre hver dag.
Så han flirte kun tilbake...og kan ikke si at jeg ble noe blidere på han da nei.

Back
Topp