Sparket i rompa

*Schmoopy*

Elsker forumet
Hvordan hadde du reagert om en kollega hadde sparket deg/tuppa deg i rompa på jobben? Dette kom helt ut av det blå..

Hehe hadde sikkert sparka han tilbake[:D]

Det kommer jo seff an på situasjonen da....På moro..?
Isåfall hadde jeg ledd og sparka tilbake...
Klarer ikke se for meg annet scenario,da jeg har vanskelig for å tro at folk sparker andre folk i ræva på jobb om de er sure.

Sparka tilbake eller bedd personen holde føttene for seg selv[8D]

sparka eller daska tilbake

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Klarer ikke se for meg annet scenario,da jeg har vanskelig for å tro at folk sparker andre folk i ræva på jobb om de er sure.

hahaha... eg såg det for meg...[8D]

jeg klarer ikke helt å se det for meg.. var det hardt? Forsiktig? Med tuppen av foten? Eller mer som et klask slik man gjør med håndflata? Midt i sprekken? På siden?

ORIGINAL: kasandre

hahaha... eg såg det for meg...[8D]

ORIGINAL: Dollface

jeg klarer ikke helt å se det for meg.. var det hardt? Forsiktig? Med tuppen av foten? Eller mer som et klask slik man gjør med håndflata? Midt i sprekken? På siden?

Inni?[8D][:-]

Det var som fleip, og jeg fleipet tilbake med å le av det, men egentlig synes jeg det var litt feil og ble vel egentlig ikek så imponert etter jeg hadde summet meg.

Han kaller meg mongo og masse annet tull, og jeg ler alltid med. Dette gikk litt vel over streken for meg. Han tuppet, det gjorde ikke direkte vondt, men fikk en støt[8D]

Hadde ikke reagert på det...=)
Hadde mest sannsynlig vert den som gjorde noe sånt på arbeidsplassen så....[8D]

ORIGINAL: Dollface

Dette er ikke dagligdags på et offentligkontor vil jeg vel tro...

Det skal sies at den som gjorde det sendte en mail, var innom to ganger og beklaget seg og tok meg med til sjefen for å fortelle hva om hadde skjedd og at han la seg flat for det som hadde skjedd.

Jeg hadde veldig vondt av han i dag stakkars, virket ikke som han hadde hatt en så fin kveld i går.

Da jeg var 12 var det en gutt på 11 som drev og sparket meg i baken hvert friminutt- viste seg at det var slik gutter viste at de var forelsket på, sååååeh...... det ble ham jeg fikk mitt første tungekyss av............................. jau..........................

I min jobb så er ikke det så uvanlig[:D] Jeg hadde nok bare ledd. Og håper ikke noen av de andre legger mer i det, når jeg slår/sparker de på rompa[:D]

ORIGINAL: Chinchilla

Da jeg var 12 var det en gutt på 11 som drev og sparket meg i baken hvert friminutt- viste seg at det var slik gutter viste at de var forelsket på, sååååeh...... det ble ham jeg fikk mitt første tungekyss av............................. jau..........................

Skal vi se.... Jeg er gift med barn, han giftet seg i sommer og har barn. Han er over 40 jeg er under 30 (såvidt[8D]). Næææ, tro'kke det

Det kommer helt an på dagsform å humør. hadde nok muggna bittelitt,men kommer også an på hvilen dag den som tuppa meg i ræva hadde.

Ooooh.

Eg hadde kløpe h*n sindig og hardt. (på den måten ein gjer når ein flørter med å klype i baken...)

Back
Topp