Sparkesykkel til 3-åring

Småtroll1

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Tenkte å kjøpe sparkesykkel til snuppas 3-års dag. Er det noen som har en de vil anbefale?
Og to eller tre hjul? Hvis 3-hjul, er det best med to hjul fremme eller bak?

2 hjul fremme, de har en xxl som er super, den skal snuppa på 2 få og storebror på 4 har den og.

Jeg anbefaler med 2 hjul[:)]
Da får barnet mulighet til å trene opp balansen sin.
I tillegg "varer" den lenger - de med 3 hjul virker det som barna går ganske fort lei av.

Storebror fikk sparkesykkel med 2 hjul til 3års dagen sin. Ha sparker rundt i full fart, prøver å hoppe med den osv. Så den er kjempe populær. Ihvertfall ikke noe problem å kjøre rundt på den[:)]

Denne[:)]

http://www.xxl.no/sykkel/sykler/sparkesykkel/micro-mini-pink-sparkesykkel-1037814

Den til xxl har jeg faktisk tenkt på, så kjekt å høre at flere er fornøyd med den.

ORIGINAL: **Emmeline**

2 hjul fremme, de har en xxl som er super, den skal snuppa på 2 få og storebror på 4 har den og.

Den fikk vesla får til 3 års dagen, den er helt super!!

Ho har stålkontroll på den sykkelen, jeg bare måper når hun raser rundt på den[:D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

ORIGINAL: **Emmeline**

Den fikk vesla får til 3 års dagen, den er helt super!!

Ho har stålkontroll på den sykkelen, jeg bare måper når hun raser rundt på den[:D]

Tenker det blir den vi går for da ja [:)]

Jeg kjøpte til datteren min i sommeren som var.. da var hun 3 år.. Hun ELSKER den[:D]

Jeg ville absolutt ha gått for 2 hjul fremme.. den gir bedre støtte enn den som er 2 hjul bak

Jeg kjøpte min på XXL

Back
Topp