Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Av og til tror jeg han er på vei ut gjennom navlen min, føles som han dytter i fra med full kraft! Klarer ikke å tyde hvilken kroppsdel det er når jeg kjenner på magen, men må være fot eller hånd. Kjenner bare hvordan det streeekker i huden, ganske sprøtt! Håper han har tenkt å bruke de musklene til å jobbe seg litt fort ut under fødselen ;pDen siste uken har det blitt mer ubehagelig. Har hele tiden hatt en akrobat som jeg har merket godt, men i morgen er jeg 31+0 og merker kanskje tydelig at han har blitt større.
Nå sparker og bokser han like mye, men med mye større kraft og det virkelig buler ut i spenn. Føles relativt ubehagelig og på grensen til vondt til tider. Har kontinuerlig vondt i ribbeina på jobb hvor jeg må sitte i en stilling.
Her er det mye spark og full fart ofte, mer og mer til faste tider og spesielt på kvelden og tidlignatta
Da er det bra at babyen ikke har noe forhold til natt og dag inne i magen Det vil de jo få når de kommer ut, etterhvertJepp mye på kvelden /natta her og...sånn etter kl 20-21 og utover. Ikke noe godt tegn når det kommer til nattesøvn etter babyen er kommet ut
Jeg vet at det igjennom tiden har blitt mange tråder om sparking men jeg må bare få ut litt frustrasjon og spørsmål..
Nå har lillgutt altså sparket og rullet og turnet og ja..alt inni der så lenge det har vært mulighet for meg å kjenne det. Han er helt besatt. Er ikke rolig et sekund av døgnet heller.. Nå har han blitt såpass sterk at det har kommet til det punktet at det er direkte ubehagelig. Det holder meg oppe om natta og når jeg går kjennes det av og til ut som om han skal sparke seg ut av magen (drømte det faktisk en natt).. Samboer er så bekymret for meg når jeg sitter der og holder på magen og sier au hele tiden eller stopper opp midt utpå gata og auer eller ser ut som jeg har smerter. Nå når han sparker på visse områder kjennes det sårt ut på innsiden og det høyre ribbeinet kjennes ut som jeg har fått slått en god del på..
Noen flere som har det slik eller er det bare jeg som har et sånt ekstremt tilfelle? Jordmor sier at det bare er et godt tegn på at han er frisk.. Men hva om han faktisk sparker igang rier eller tar hull på fostersekken? føler meg så rådvill og usikker på om dette er rett..
Hehe, ja sånn var det med de to første også, og det har stemt veldig godt med tanke på døgnrytme :-DJepp mye på kvelden /natta her og...sånn etter kl 20-21 og utover. Ikke noe godt tegn når det kommer til nattesøvn etter babyen er kommet ut