Sparker det....?!?

Hoppsi

Flørter med forumet
Flere sier at spark fra den lille kjennes ut som en luftboble....

Men jeg kjenner akkurat som en fing som trykker 3-4 ganger på rad der inne...si meg er det fra den lille? Noen som kjenner seg igjen?[8|]

Jeg er 19 uker og 5 dager på veg, venter gutt[:)]

sånn er det for meg også for det meste, ikke mye bobler her akkurat. men regner med det er forskjellig fra person til person[:D] men godt å kjenne at der er liv da

Her er det ikke mye bobler nei, det er dult og spark og så flytter han på seg hvis jeg dytter litt på han...[:D] **fnis** Skal kanskje ikke gjøre det??? men det er så morsomt å kjenne bevegelser!! [:D]

tror ikke babyen har vondt av at du dytter litt i den[:)]jeg vet ikke hva jeg kjenner[:D]noen ganger bobbler mens andre svak "dunk"og kiling![8|]

går liksom bare å venter på at det skal bli mer kraft i sparka så jeg ikke er sånn i tvil[:)]

Hey hey....
Godt å høre det er flere som har dte gøy med
sparkinga i magen, gjett om det er en her hjemme
som er stolt[:)]. Han kjente det sparket når han holdt
rundt magen her om dagen. Gøy å vite det er liv i hv.fall[:D]

Klem

til mariva; akkurat sånn kjente jeg det også rundt uke 16-18! Det er nok babyen du kjenner:-)

Så fint å høre at jeg ikke er allene om å tro at det er bebisen jeg kjenner[:)]
Lurer på om det er noe vi kan gjøre for å kjenne sparkene, spise is f.eks??

Her kilte det allerede litt i uke 15 og jordmor var forbauset over at jeg kjente det så tidlig. [:D]
Nå er jeg straks inn i uke 19 og nå begynner kilinga å gå over til mer dulting. [:)]

Back
Topp