Sparker det mindre?

jealie26

Gift med forumet
Har det begynt med mindre bevegelser hos dere i magen og? Vet jo at de begynner å få trangt om plassen, at det er normalt at de ikke er like ivrige lenger...men blir litt bekymra samtidig...for det er så stor forskjell blitt plutselig...[&:]

Er det stor forskjell kan du ringe føden og be om en sjekk, men det SKAL jo være litt fredeligere på slutten, som du tydeligvis vet[:)]

Min lille sjarmør var VELDIG rolig på slutten av svangerskapet - 35 uker på vei var det en hel dag uten spark[&:]  Da var jeg inne til sjekk, og da jeg fikk høre hjertelyden slappa jeg så mye av igjen at han begynte å sparke[;)][:D] Fikk også se han på UL, da[:)]

Jeg skal på ul i morgen da, så jeg har liksom ikke stresset noe med å sjekke det siden jeg har time da...får håpe at ting er som de skal assa... men det kan ha noe med at jeg ikke spiser så masse godis lenger heller, hun blir veldig ivrig når det er noe med sukker....

ORIGINAL: jealie24

Jeg skal på ul i morgen da, så jeg har liksom ikke stresset noe med å sjekke det siden jeg har time da...får håpe at ting er som de skal assa... men det kan ha noe med at jeg ikke spiser så masse godis lenger heller, hun blir veldig ivrig når det er noe med sukker....

Det kan jo veldig godt stemme, da[:)]

Kjenne nesten ikkje dei gode gamle sparkene her heller lengre, meir snuing og kravling. Trur det er heilt normalt, er jo mykje mindre plass no enn før.

Ja, så lenge en kjenner liv hver dag, så skal vel alt være greit..men man leser jo skrekkhistorier om de som og har opplevd det, sjekket det og funnet ut at det er noe som ikke stemmer....men det er vel liten vits i å være over-paranoid...[;)] lurer på åssen jeg blir som mamma når hun kommer ut jeg, får sikkert ikke sove om natta, blir liggende å se om hun puster, hehe...

Ja, så lenge en kjenner liv hver dag, så skal vel alt være greit..men man leser jo skrekkhistorier om de som og har opplevd det, sjekket det og funnet ut at det er noe som ikke stemmer....men det er vel liten vits i å være over-paranoid...[;)] lurer på åssen jeg blir som mamma når hun kommer ut jeg, får sikkert ikke sove om natta, blir liggende å se om hun puster, hehe...

Det frykter jeg også!![;)]

Snuppa mi har begynt å bli mer rolig ja..men kjenner hun vrikker litt på seg og ett spark her og der.. men en del roligere enn hva hun pleide..

ORIGINAL: Pivi

Hehe....det er vel ikke helt uvanlig det vil jeg tro...vi skjønner vel til slutt at det ikke går an å holde på slik vel [:)]

Her varierer det veldig fra dag til dag.. Har begynt å snu seg mere, og er aller mest aktiv om kvelden.

Godt å høre at det er flere som har det slik, regnet egentlig med det, men det er uansett greit å høre er det vel ikke [:)]

ORIGINAL: Pivi

Hehe....det er vel ikke helt uvanlig det vil jeg tro...vi skjønner vel til slutt at det ikke går an å holde på slik vel [:)]

hihi - eg var sånn i begynnelsen med JRjr - men etterkvart MÅ jo berre mamma også sove[;)]

Back
Topp