Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: jealie24
Jeg skal på ul i morgen da, så jeg har liksom ikke stresset noe med å sjekke det siden jeg har time da...får håpe at ting er som de skal assa... men det kan ha noe med at jeg ikke spiser så masse godis lenger heller, hun blir veldig ivrig når det er noe med sukker....
Ja, så lenge en kjenner liv hver dag, så skal vel alt være greit..men man leser jo skrekkhistorier om de som og har opplevd det, sjekket det og funnet ut at det er noe som ikke stemmer....men det er vel liten vits i å være over-paranoid...[;)] lurer på åssen jeg blir som mamma når hun kommer ut jeg, får sikkert ikke sove om natta, blir liggende å se om hun puster, hehe...
ORIGINAL: Pivi
Ja, så lenge en kjenner liv hver dag, så skal vel alt være greit..men man leser jo skrekkhistorier om de som og har opplevd det, sjekket det og funnet ut at det er noe som ikke stemmer....men det er vel liten vits i å være over-paranoid...[;)] lurer på åssen jeg blir som mamma når hun kommer ut jeg, får sikkert ikke sove om natta, blir liggende å se om hun puster, hehe...
Det frykter jeg også!![;)]
ORIGINAL: Pivi
Det frykter jeg også!![;)]
Hehe....det er vel ikke helt uvanlig det vil jeg tro...vi skjønner vel til slutt at det ikke går an å holde på slik vel [:)]