Sparker av seg dyne og tepper..

*p!nk smile*

Forumet er livet
Jenta vår sparker av seg dynen og teppet når hun sover og blir da kald på natten,kan dere komme med noen tips?? Sambo foreslo "sovepose" ... har dere noen tips?? [:)]

ORIGINAL: EmsN

Samme gjør lillemann også... Jeg breier over han når jeg legger meg, men det varer vel ikke mer enn en time før han sparker det av igjen... Har bare gitt opp, jeg... Han våkner som regel når han blir for kald, og da får han ligge litt på armen til mamma[;)][:)]

Får sette på en varmeovn på svakt ikveld tror jeg[:)] Er jo ganske kaldt nå[:)]

Vi sliter med det samme med yngstemann, så vi også må ha det litt varmere på rommet enn under 20 grader. [:)]

Bruker pose, synes det er kjekt da alltid varm og god [:)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Samme gjør lillemann også... Jeg breier over han når jeg legger meg, men det varer vel ikke mer enn en time før han sparker det av igjen... Har bare gitt opp, jeg... Han våkner som regel når han blir for kald, og da får han ligge litt på armen til mamma[;)][:)]

Får sette på en varmeovn på svakt ikveld tror jeg[:)] Er jo ganske kaldt nå[:)]

Ja, jeg tenker som så at det er bedre han blir for kald enn for varm... Og han våkner jo alltid om han er veldig kald, så.. Stod jo en tråd her i går om at hvis unger sparker av seg tepper og dyner så er de for varme, visstnok... [;)]

Hehe det tror IKKE jeg på...har ei lita loppe jeg,hun er neppe varm når dyna fyker veggimellom[8D]

jeg brukte pose (UTEN Å BINDE DEN!!!!) bare en sånn tynn en under dyna. Er jo genialt! De har på H&M + mange andre steder.

kjøp sånn pose, uten å binde den fast[:D]
Funker bra det[;)]
Men vil også anbefale en ull-nattdrakt

har samme problemet her.. Jeg putter ikke ungen i  "tvangstrøyen"..

så noen andre hadde skiftet til større dyne- så det skal jeg prøve!

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

har samme problemet her.. Jeg putter ikke ungen i "tvangstrøyen"..

så noen andre hadde skiftet til større dyne- så det skal jeg prøve!

For en idiotisk ting å si! Herreguuud[8|]

Anyways, TS, siden hun er såpass stor hadde jeg ikke brydd meg så veldig.. Heller tatt på ullbody og longs, eventuelt pyjamas over og sokker, da blir hun varm[;)] Spørs jo hvor kald hun er da, om hun ikke våkner tror jeg ikke hun er for kald.. Småen har egentlig aldri ligget under dyna, hendene er kalde men resten av kroppen er alltid varm og god [:D]

Pose og dyneklyper bruker vi. Funker fint og han er alltid under dyna...

ORIGINAL: Rosie

Vi sliter med det samme med yngstemann, så vi også må ha det litt varmere på rommet enn under 20 grader. [:)]

Varmere enn under 20 grader???[8|]

Mitt tips er å ikke skru opp varmen, men å kle barnet bedre....(spørs selvsagt HVOR kaldt du har hatt det der til nå, da...)

Back
Topp