*p!nk smile*
Forumet er livet
Jenta vår sparker av seg dynen og teppet når hun sover og blir da kald på natten,kan dere komme med noen tips?? Sambo foreslo "sovepose" ... har dere noen tips?? [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: EmsN
Samme gjør lillemann også... Jeg breier over han når jeg legger meg, men det varer vel ikke mer enn en time før han sparker det av igjen... Har bare gitt opp, jeg... Han våkner som regel når han blir for kald, og da får han ligge litt på armen til mamma[;)][:)]
ORIGINAL: *p!nk smile*
Samme gjør lillemann også... Jeg breier over han når jeg legger meg, men det varer vel ikke mer enn en time før han sparker det av igjen... Har bare gitt opp, jeg... Han våkner som regel når han blir for kald, og da får han ligge litt på armen til mamma[;)][:)]
Får sette på en varmeovn på svakt ikveld tror jeg[:)] Er jo ganske kaldt nå[:)]
Ja, jeg tenker som så at det er bedre han blir for kald enn for varm... Og han våkner jo alltid om han er veldig kald, så.. Stod jo en tråd her i går om at hvis unger sparker av seg tepper og dyner så er de for varme, visstnok... [;)]
ORIGINAL: ¤Kanonica¤
har samme problemet her.. Jeg putter ikke ungen i "tvangstrøyen"..
så noen andre hadde skiftet til større dyne- så det skal jeg prøve!
ORIGINAL: Rosie
Vi sliter med det samme med yngstemann, så vi også må ha det litt varmere på rommet enn under 20 grader. [:)]