Sparkefest!

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Hihihi, hadde jeg ikke vært på ul og sett at det bare var en person inni meg,hadde jeg gjettet på flere! I løpet av 3-4 sekunder får jeg spark på 3 ytterkanter av magen! Og jeg ser flere av dem på utsiden også! Gøy gutt inni der altså :-) gleder meg til å treffe ham <3

Hihihi, hadde jeg ikke vært på ul og sett at det bare var en person inni meg,hadde jeg gjettet på flere! I løpet av 3-4 sekunder får jeg spark på 3 ytterkanter av magen! Og jeg ser flere av dem på utsiden også! Gøy gutt inni der altså :-) gleder meg til å treffe ham <3

Så herlig :-)
Ja, vi er nå heldige som får lov til å ruge på slike fantastiske skapninger :-)

Ditto!
Her er det full fest døgnet rundt :) Er jeg oppe på do om natten, er det full fres inni der. Men, det er herlig å kjenne at det er liv i huleboeren, selv om jeg syns han kan hvile seg litt mer ;)

Hehe.. høres ut som en skikkelig sparkefest ja :) her er det ikke sånn all over.. hun holder seg til de samme plassene.

Haha.. Sånn er det her også :D er glad han er aktiv og viser mamman sin at han har det bra! var en dag han var myyyye roligere enn andre, og da ble jeg ganske redd!

Min har også pleid å ha en eller to plasser han sparker,men jeg tror han har blitt så mye sterkere nå at jeg kjenner ham flere plasser pga det. Gjennom morkaka sikkert :-) Gøyalt dette!

Så gøy! Her sparker frøkna stort sett i øvre del av magen min, så jeg håper og tror at det er fordi hun har funnet "riktig" vei der inne, og satser på at hun holder seg i den stillingen. :)

Så herlig :)
Her er han også begynt å sparke fra seg rundt om over alt, og helst på samme tid ;)
Nyter det :D

Så utrolig herlig! :-)
Det er jo bevis på at han har det veldig bra der inne! :-)

Jeg har morkaken foran, så kjenner ikke noe spark midt på magen.
Men kjenner mye bevegelse på høyre side, og nede.
Og når magen blir hard, ser den helt deformert ut, og man kjenner noe jeg tror er ryggen. :-)

Men selv om jeg kjenner lite, kjenner jeg mye mer nå enn tidligere. Så det er gøy! :-)
Må bare forsone meg med at jeg kjenner mindre nå som morkaken demper foran.

Godt å høre andre folk som liker spark også! Jeg kjenner spark nesten hele tida og syns det er kjempe beroliggende. Men har venner som synes det er ubehagelig og rart. Det klarer jeg ikke skjønne meg på :P

Godt å høre andre folk som liker spark også! Jeg kjenner spark nesten hele tida og syns det er kjempe beroliggende. Men har venner som synes det er ubehagelig og rart. Det klarer jeg ikke skjønne meg på :P
Rart å ubehagelig!? Merkelig. Spark er jo den beste følelsen som er :)
Men jeg har morkaken liggende framme på venstre side, men jeg kjenner spark/slag like godt på den siden som den andre. Hører alle sier at man skal kjenne mindre til spark da. Har jeg en veldig sterk snuppe i magen kanskje?

Mmm - herlig tid nå! Artig for papsen også! :)

Haha, der valgte jeg jammen riktig sport når jeg skulle være morsom :laughing002
Der traff du bra :) Jeg kjenner også spark og hva det nå måtte være, og kan se magen bevege seg :) Men hver gang far skal kjenne, så gir de seg virker det som! Så foreløpig er det bare jeg som kjenner de, men han ser jo når magen beveger seg da :) Og så blir de sterkere og sterkere, så snart får han vel kjent det han også ;)

Der traff du bra :) Jeg kjenner også spark og hva det nå måtte være, og kan se magen bevege seg :) Men hver gang far skal kjenne, så gir de seg virker det som! Så foreløpig er det bare jeg som kjenner de, men han ser jo når magen beveger seg da :) Og så blir de sterkere og sterkere, så snart får han vel kjent det han også ;)

Så uflaks da! Har du ikke 2 stk også da? :eek:
Han kjenner luringene dine etterhvert da.. men er sikkert litt kjipt for han å gå glipp av de hver hang...

Jo, jeg har to stk, så jeg kjenner det både her og der :) Men han er tålmodig :) Jeg syns jo bare det er litt morsomt jeg :) Med en gang han tar hendene vekk, så kommer det et kraftig spark fra den ene- liksom: HAHA :) lurte deg!! :)

Back
Topp