Sparkebukse til baby

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Tenker at sparkebuske til babyen er mer praktisk enn bukse og sokker. Men da jeg begynte å lete i butikkene fant jeg nesten ingen. Er dette ikke så vanlig?
Var det bare på 80-tallet man brukte de? (altså da jeg var født, for jeg hadde jo bare det).

Fant denne fine fra nøstebarn: http://nostebarn.no/baby/sparkebukse-med-fot-ull-silke.html
men de klærne skal jo helst vaskes for hånd.

Noen som vet om andre steder som selger?

Eg har fått fleire av svigermor som er kjøpt hos Nøstebarn. Både den du viser, og noen litt tjukkere. Er nesten kun dei eg bruker. Babyen er ikkje så gla i noe som strammer på magen, så han elsker dei. :) Trur svigermor vasker dei i maskin på ullprogram. (me har ikkje strøm på vaskerommet enda, så svigermor henter og leverer alt skittentøyet vårt) :)

Synes den fra nøstebarn er fin, men litt kjedelige farger... Det er så håpløst gammeldags med rosa til jenter og lyseblå til gutter. Og hvit er jo hvertfall kjedelig!

Jeg har fra nameit :) har sett det endel ganger i div butikker

Sent from my iPad using BV Forum

Kjøpte nylig et par sparkebukser på polarn o pyret, så vet at de har! Newbie på kappahl har bukser med fot. Mye mer praktisk med fot enn uten, sokker spenner de somregel bare av seg.

Sent from my iPhone using BV Forum

H&M har inne både i denim, hvit og brun nå, men det er uten fot.

jeg hadde endel til vesla, og je kjøpte på endel slike babybutikker husker je syns utvalget var litt dårlig oxo....

Tenker at sparkebuske til babyen er mer praktisk enn bukse og sokker. Men da jeg begynte å lete i butikkene fant jeg nesten ingen. Er dette ikke så vanlig?
Var det bare på 80-tallet man brukte de? (altså da jeg var født, for jeg hadde jo bare det).

Fant denne fine fra nøstebarn: http://nostebarn.no/baby/sparkebukse-med-fot-ull-silke.html
men de klærne skal jo helst vaskes for hånd.

Noen som vet om andre steder som selger?

Æ vaske nøstebarn klær på ullprogram i maskina.. med ullvaskemiddel kjøpt av dem!

vi kjøpte på bare barn, gull verdt med sparkebukse til babyer

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Back
Topp