Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, den virket bedre. Har prøvd et par som jeg ikke likte. Da tester jeg ut Kickme istedet.Jeg har ikke hatt en så langt, men så posten din og begynte å se. Er en som heter Kickme som virker lovende. Så enkel og oversiktlig ut og hadde 4,3 poeng tror jeg.
Hvordan skal man egentlig bruke appen?Ja, den virket bedre. Har prøvd et par som jeg ikke likte. Da tester jeg ut Kickme istedet.
Man skal måle på en tid der babyen vanligvis er våken. Man registrererer helt til man kommer til 10 spark. På den måten kan man følge med på hvor lang tid det tar før 10 spark gjennom graviditeten. Har lest at man bør kjenne det innen 2 timer. Kjekt å ha med en slik statistikk til jordmor ettersom hun sikkert kommer til å spørre. Jeg teller til 10 spark to ganger i døgnet. Vanligvis på morgenen og kvelden.Hvordan skal man egentlig bruke appen?
Er det hver gang det er bevegelse eller mer når man skal sjekke hvordan det går inni der?
Jeg tenkte jeg skulle prøve meg jeg også, men er redd jeg bare glemmer det hele tiden å registrere.
Er en liten akrobat inni der, så hun beveger seg stort sett hele tiden.
Jeg måtte teste. Og da følte jeg at han var litt roligere enn "på sitt mest aktive" som er da man liksom skal telle. Og likevel tok det godt under 2min. Så står faktisk bare 1min i oversikten, men jeg så noen sekunder bak. Visste ikke at det gikk så fort [emoji23] #energibunt-nr2 inni derEr sparketelleapp inkludert i Ovia sin graviditetsapp![]()