Spark

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Flere som tror de kanskje kjenner bittesmå spark allerede? Er 14 uker nå og er egentlig ikke i tvil :)

Jeg mener jeg har kjent noe som likner! (14+2). Husker at jeg kjente tydelig bevegelse forrige svangerskap et par uker før OUL i uke 18, så er ikke helt utenkelig at man kjenner tidligere nå!

Hvordan kjennes det? jeg er litt usikker på om det er spark eller bare magen min:angelic:
Litt som små bobler som sprekker synes jeg, men kjenner tydelig forskjell på dette og når det bare er luft i magen eller lignende..

føltes liksom ut som en boble som sprakk, eller at det knipset til, men det er nok bare ønsketenking for det var litt vel høyt oppe i forhold til hvor lille ligger i slutten av uke 14..

Noen kan kjenne det tidlig så det kan godt hende, de styrer jo mye på der inne :dummy: Når kjente dere første spark i forrige svangerskap?

Noen kan kjenne det tidlig så det kan godt hende, de styrer jo mye på der inne :dummy: Når kjente dere første spark i forrige svangerskap?
Var nok en del senere med førstemann, jeg har det helt sikkert skrevet ned en plass, men det var jo i 2016 :o

Jeg hadde morkake på "feil" plass for å kjenne spark tidlig. Uke 19 med nr. 1 og uke 18 med nr. 2. Hadde vært gøy om morkake hadde lagt seg bak denne gangen for å kjenne forskjell : )

Back
Topp