Spark

Har morkaken på baksiden, og begynte å kjenne det veldig godt de siste dagene:Heartred
Kan enda ikke se det på utsiden men kjenner det veldig på innsiden :)
Men mannen har ikke tålmodighet til å sitte å vente for å kjenne :( Han klager også på at han ikke kjenner noe hahah...
men i går kjente han og da sparket hun godt! Kunne se at hele han ble han så sykt glad :love017:love017

I dag har litjmor vært veldig aktivvi så også det ene sparket utenpå magen:woot:skvetter en del når hun plutselig sparker da:hilarious:

Når du setter av tid- til å registrere babyspark på Helseoversikt appen.. og det er musestille.. gir opp.. og vips så ble det liv.. prøver igjen.. vel? Musestille, igjen :rolleyes:

Det beste som finnes er å kjenne spark ❤ jeg stopper alt jeg gjør når lillebror våkner, for jeg vil nyte sparkene ❤:hilarious:

Det beste som finnes er å kjenne spark ❤ jeg stopper alt jeg gjør når lillebror våkner, for jeg vil nyte sparkene ❤:hilarious:

Her også ❤❤ det er så koos! Alltid når jeg ligger i senga så må jeg holde på magen:love7
Men er jo litt unødvendig å sparke i blæra da. Skjedd to ganger(a flere spark hver gang) og det var alt annet enn behagelig :knegg:

Her også ❤❤ det er så koos! Alltid når jeg ligger i senga så må jeg holde på magen:love7
Men er jo litt unødvendig å sparke i blæra da. Skjedd to ganger(a flere spark hver gang) og det var alt annet enn behagelig :knegg:
Samme her :happy:

Haha ja har fått noen i blæra og 1 i ribbeina allerede, og mer skal det bli:hilarious: men det er mer av de gode enn de ubehagelige:hilarious:

Samme her! ❤️ Han har vært veldig aktiv i dag, så har nesten ikke fått jobbet noe :hilarious: Men absolutt det beste som finnes :love7

Opplever dere mye forskjell i aktivitet fra dag til dag? Synes jeg har kjent litt mindre de siste to dagene, men kjent noen gode spark også :love7 er bare 19+1, så tenker det kan jo ha noe med hvor hun ligger å gjøre. Har også morkaka foran. Men har kjent daglige spark i nesten to uker, så blir fort litt bekymra:dontknow

Bare på et par uker nå så kjenner samboer stor forskjell på sparkene til lillebror, han sier de er blitt mye mer kraftige enn første gang han kjente noe:) I gårkveld fikk jeg filmet at et lite spark :Heartred Gøy når det er så mye action på mini!

Opplever dere mye forskjell i aktivitet fra dag til dag? Synes jeg har kjent litt mindre de siste to dagene, men kjent noen gode spark også :love7 er bare 19+1, så tenker det kan jo ha noe med hvor hun ligger å gjøre. Har også morkaka foran. Men har kjent daglige spark i nesten to uker, så blir fort litt bekymra:dontknow

Jeg kjenner spark hver dag, men hvor kraftige og hvor ofte varierer veldig. Merker mindre når jeg er aktiv og har det travelt.

Jeg kjenner spark hver dag, men hvor kraftige og hvor ofte varierer veldig. Merker mindre når jeg er aktiv og har det travelt.

så betryggende å høre :)
Har hatt det veldig travelt på jobb siste to dager+ hadde veldig vondt i magen både i går og tirsdag(sannsynligvis luftsmerter). Så kan jo være at dette har påvirket hvordan jeg kjenner bevegelsene :)

Varierer fra dag til dag ut fra hvordan han ligger :happy:

Dette så jo veldig svart ut med morkaka foran og delvis bøyd bakover på venstre side - men nå over 18 uker har jeg kjent noe nesten hver dag! veldig lite og lett men NOE :)

Back
Topp