Spark

Mekanikerfrue

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Himmelbarn
Januarlykke 2020
igår kunne sambo kjenne noe, babyen sparket til skikkelig.
Idag tidlig kjente jeg det to ganger mot hånden min :Heartred
Før helgen kunne minste jenta mi se att babyen sparket på magen som hoppet :)

Flere som kjenner på utsiden enda?

Er 16+6 idag

Mannen kjente første gang i går også! Jeg er 19+2 .

Jeg har selv kjent et par uttpå, men ingen andre. Kan kjenne mange spark inni uten at det kjennes på utsiden så har vært vanskelig for andre. Er 16+1.

Har en treåring som venter såå spent på å få kjenne☺️

Herlig!

Kjenner ikke på utsida enda nei, men jeg har veldig mye magefett som demper for det. :shifty:

Så herlig! Gleder meg til sparkene begynner ❤️ Er 15+0 idag, så det nærmer seg nok :D Kjente det i uke 17-18 sist svangerskap :)

Så herlig!

Her har vi kjent på utsiden siden 15+4 :) Jeg har kjent bevegelse hver eneste dag siden 10+0 <3

Det er så koselig!:Heartred
Mannen min kjente det første gang da jeg var 16+4:) Her er det mye liv hver dag nå:Heartred

igår kunne sambo kjenne noe, babyen sparket til skikkelig.
Idag tidlig kjente jeg det to ganger mot hånden min :Heartred
Før helgen kunne minste jenta mi se att babyen sparket på magen som hoppet :)

Flere som kjenner på utsiden enda?

Er 16+6 idag
Ååå, så fantastisk :love017 Jeg kjente mitt første spark innvendig i går! Gleder meg til de kan kjennes utvendig også slik at det blir lettere å dele det med mannen :Heartred

Kjente det forflytte seg i dag 17+3. :Heartbigred Spark i blæra, så ble magen hard litt høyere oppe. Kjente ikke føre 22+4 med første.

Jeg kjente første sparket tidligere i uken, var 16+0. Har hatt masse liv og romstering siden

Kjenner endelig litt spark:D har morkaken på fremsiden, så rekner med at det blir en liten stund til før vi får kjenne det på utsiden også:)

Jeg er 17 + 3 og kjenner egentlig ikke noe selv, enda, så jeg tror det kommer til å ta litt tid før vi kan kjenne det utenpå. Men jeg gleder meg veldig! Husker hvor magisk det var fra førstemann. :Heartred

Kjenner endelig spark. Kjent bobler og fiskehalebevegelser flere uker. Men i går kjente jeg første ordentlige spark på utsiden og innsiden. I dag kjente jeg to spark :)

Så koselig!! Her er det nok lenge igjen. Her er morkaken foran, og har så vidt begynt å kjenne spark :)

Morkaken foran har mye å si, jeg kjente ikke utenpå så tidlig sist. Denne gangen er den bak, og det er stor forskjell. :)

Back
Topp