Spark

Prøver90

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Septemberhjertene 2018
noen flere noen merker spark nederst som
Gjør kjempe vondt akkurat i det de treffer? Innbiller meg det er tarmene hun sparker i på venstre side heeelt nederst, det gjør jo så sinnsykt vondt.

Her kjenner jeg spark/bevegelser som kan føles som vonde støt helt øverst i magen ved ribbebeina. Men har også kjent noe lignende helt nede i magen ved hoften. Kanskje en albue? Babyen min ligger med hode nede :-)

Her ligger han med hodet ned, så selve sparkene kjenner jeg mest oppe, men kjenner masse iling og bevegelse laaaangt nede, nesten så jeg lurer på hvordan han kan være der inne 1 hel mnd til mtp hvor nærme han er utgangen :D

Jeg føler jeg har en blekksprut i magen innimellom.. Skvetter til fordi det er ubehagelig noen ganger [emoji28]

Han har lagt seg i hodeleie nå, så de bevegelsene jeg kjenner nederst i magen og bekken er han som vrir seg og bokser med armene [emoji38]
Noen ganger får han inn en en skikkelig innertier og jeg skvetter til for det kan av og til være litt vondt.
Han har heldigvis ikke så veldig mye plass lenger, så han sparker ikke så mye oppover lenger heller.. det er mer glidende bevegelser over hele magen av armer og bein [emoji28]

Okey så det kan være at det et armene som slår og altså. Jeg har bare tenkt at siden det gjør så «vondt» må det jo være beina. Men jeg hadde det ikke sånn sist og da satt han i seteleie fra uke 31 til slutt, så kanskje hun faktisk ligger med hodet ned:)

Ja, helt nede på venstre side!! Jeg skvetter til når det skjer
Ja jeg og. Vet du leiet til babyen?

Min ligger i tverrleie og har gjort det en god stund! Begynner å bli ganske øm på sidene.. Synes det er veldig slitsomt når han ligger slik.

Min baby låg med hode ned på sist kontroll, men jeg kjenner noen enorme trykker nederst i magen som noen ganger jeg sinnsykt vondt [emoji30]

Aner ikke hvordan gutten min ligger, men mistenker at han kanskje ikke har snudd seg enda. Bokser vanvittig mye mot høyre side, og jeg kan få et skikkelig støkk av og til, fordi sparkene er kraftfulle og fordi de er så langt unna der jeg er vant (helt til høyre, i det som en gang var midjen :hilarious:) . Kjenner ofte en har kul rett over navlen, så regner med det er hodet eller rumpen. Umulig å kjenne synes jeg, så jeg gleder meg til legen skal kjenne i morgen, for jeg har virkelig ikke peiling. :rolleyes:

Okey så det kan være at det et armene som slår og altså. Jeg har bare tenkt at siden det gjør så «vondt» må det jo være beina. Men jeg hadde det ikke sånn sist og da satt han i seteleie fra uke 31 til slutt, så kanskje hun faktisk ligger med hodet ned:)

Ja jeg og. Vet du leiet til babyen?

Jepps, han har ligget med hodet ned hele veien! ☺️ Så mest sannsynlig så er det boksing på gang ☺️ Er på vekstestimering hver 14.dag, så derfor jeg vet hvordan han ligger! ☺️

Her ligger han konstant med hodet ned, bokser hardt nedover og det kan være smertefullt. Kjennes litt ut som om han krafser med fingrene også:hilarious:

Jepps, han har ligget med hodet ned hele veien! ☺️ Så mest sannsynlig så er det boksing på gang ☺️ Er på vekstestimering hver 14.dag, så derfor jeg vet hvordan han ligger! ☺️
Åja ja kanskje det faktisk er boksing da. Hadde jo vært helt fantastisk å sluppet enda en i sete:p

Her ligger han konstant med hodet ned, bokser hardt nedover og det kan være smertefullt. Kjennes litt ut som om han krafser med fingrene også:hilarious:
Ja har merket det de siste dagene selv. Litt ekkelt noen ganger

Kjenner veldig at den lille bokser helt nederst. Det hender at jeg skvetter til fordi det gjør så vondt til tider. Her ligger den lille med hodet nedover.

Back
Topp