Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, helt nede på venstre side!! Jeg skvetter til når det skjernoen flere noen merker spark nederst som
Gjør kjempe vondt akkurat i det de treffer? Innbiller meg det er tarmene hun sparker i på venstre side heeelt nederst, det gjør jo så sinnsykt vondt.
Ja jeg og. Vet du leiet til babyen?Ja, helt nede på venstre side!! Jeg skvetter til når det skjer
) . Kjenner ofte en har kul rett over navlen, så regner med det er hodet eller rumpen. Umulig å kjenne synes jeg, så jeg gleder meg til legen skal kjenne i morgen, for jeg har virkelig ikke peiling. Okey så det kan være at det et armene som slår og altså. Jeg har bare tenkt at siden det gjør så «vondt» må det jo være beina. Men jeg hadde det ikke sånn sist og da satt han i seteleie fra uke 31 til slutt, så kanskje hun faktisk ligger med hodet ned
Ja jeg og. Vet du leiet til babyen?
Åja ja kanskje det faktisk er boksing da. Hadde jo vært helt fantastisk å sluppet enda en i seteJepps, han har ligget med hodet ned hele veien!Så mest sannsynlig så er det boksing på gang
Er på vekstestimering hver 14.dag, så derfor jeg vet hvordan han ligger!
![]()
Ja har merket det de siste dagene selv. Litt ekkelt noen gangerHer ligger han konstant med hodet ned, bokser hardt nedover og det kan være smertefullt. Kjennes litt ut som om han krafser med fingrene også![]()