Satser stort på å ende opp på 1 januar. Men får veø vente å seTenk om det blir årets (ehm, neste års) nyttårsbaby da! Så spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser stort på å ende opp på 1 januar. Men får veø vente å seTenk om det blir årets (ehm, neste års) nyttårsbaby da! Så spennende
det er sånn det er her også! Og siden jeg "nettopp" var gravid husker jeg alt så godt enda, hvilken uke alt skjedde.. det har gjort meg bekymra.. jeg må bare minne meg på at alle svangerskap er forskjelligeSparkene var bare så mye sterkere sist når jeg var like langt på vei, så derfor jeg lurte Han sparker mye i løpet av dagen og det begynner å ta seg opp igjen heldigvis
Ja, det er sant Vanskelig å huske på alt, men.. Så lenge det er liv, så er jeg fornøyddet er sånn det er her også! Og siden jeg "nettopp" var gravid husker jeg alt så godt enda, hvilken uke alt skjedde.. det har gjort meg bekymra.. jeg må bare minne meg på at alle svangerskap er forskjellige
hehe, samme herJa, det er sant Vanskelig å huske på alt, men.. Så lenge det er liv, så er jeg fornøyd
Å, det må være ekstra deilig for deg å endelig kjenne noe etter så lenge Det er helt fantastisk <3Er i uke 25 i dag og endelig har jeg også begynt å kjenne sparkene godt. Morkaka ligger forran her, så har ikke kjent sparkene så god til nå, men plutselig kjenner jeg veldig mye og kan også endelig kjenne de svakt utenpå magen Tidligere har jeg bare kjent litt aktivitet når jeg legger meg på sida på kvelden, men nå kjennet jeg uansett hva jeg gjør Er så herlig <3
Å, det må være ekstra deilig for deg å endelig kjenne noe etter så lenge Det er helt fantastisk <3
Så gøyJa, er herlig i dag har hun vært veldig aktiv hele dagen storesøstra kommer hjem fra ferie i kveld, så gleder meg til hun endelig kan få kjenne sparkene hun også! Det blir stas
Hvor ligger morkaka di? Og er du førstegangs? Så lenge hjertet slår så hadde jeg ikke bekymret meg Selv om det er kjedelig å gå og vente da... Jeg har vært så heldig at jeg har kjent daglig siden uke 17 <3jeg har termnin 24.12 og enda ikke kjent spark venter i spenning og satser på at det er rett rundt hjørnet. Er 22+6, og skal på kontroll om to uker. Har sjekket med doppler flere ganger, og hjertet slår så da regner jeg med at alt er i orden