Spark

Har kjent bevegelse siden uke 15, men først nå denne uka (17) jeg fikk bekreftet at det jeg har kjent på de siste to ukene har vært baby og ikke bare magen! Kjennes ut som leamus bare inni kroppen, og de kraftigste sparkene kjennes ut som skikkelige dytt inni der. :-D
 
Ohhh Takk. Så bra at jeg er ikke alene . Jeg har en sønn som er snart 9 jeg husker ikke noe av førigje svangerskapet. Alt var så enkelt og jeg var ikke bekymret for noe. Denne gangen tok det lang tid å bli gravid med flere SA så jeg er bekymret litt
jeg kjenner meg SÅ igjen! Med vesla, på nå 8, var jeg omtrent ikke bekymra i det hele tatt. Nå er jeg redd for omtrent ALT. Det er helt grusomt! Men tenk sånn: det er ikek trangt i magen før etter uke 20. Du er heldig om du føler liv før det, og ta det som en bonus om du kjenner noe <3
 
Sist jeg var gravid syns jeg ikke det kjentes ut som bobler eller sommerfugler. Syns mer det ligna på den følelsen når du prikker deg selv kjempe forsiktig i armen:)
 
Jeg er 15+6 :) har i litt over en uke kjent "liv" inni der :) føles som noen kiler meg på innsiden av magen <3 :) er andregangs så kanskje derfor jeg kjenner det såpass tidlig, med førstemann merket jeg det samme rundt uke 18 :)
 
jeg tror jeg kjente et blupp i dag! hadde ikke spist eller drukket på lenge, så tarmaktivitet fikk det nesten ikke vært.. lurer fælt nå :p
 
Åååh! I dag kjente jeg spark utenpå magen! Det var veldig livlig inni der, jeg stoppet opp og la hånden på magen, og jammen fikk jeg ikke flere dult tilbake :) En herlig bekreftelse på at det er noen der ;-)
 
Gleder meg til å kjenne noe jeg også ❤️
 
jeg kjenner meg SÅ igjen! Med vesla, på nå 8, var jeg omtrent ikke bekymra i det hele tatt. Nå er jeg redd for omtrent ALT. Det er helt grusomt! Men tenk sånn: det er ikek trangt i magen før etter uke 20. Du er heldig om du føler liv før det, og ta det som en bonus om du kjenner noe <3

Omtrent det samme her også. Eldste er 10 og minstemann 7, å var omtrent ikke bekymret for noe! Nå er jeg helt håpløs :facepalm:
Nå har jeg kommet over ett program 2 ganger der kvinner føder uten å merke at di er gravid, så jeg tenker alt er normalt :knegg:
 
Er i uke 19 nå. Har kjent spark tidligere denne gangen enn de to siste. Kjennes ut som en liten dytt. Når det er luft føles det litt svakere synes jeg.
 
Har kjent mye "bevegelse"' i det siste, men tror det har vært mest luft. Er så utrolig forstoppet og oppblåst for tiden. Men under oul i dag kjente jeg et skikkelig "bump". Veldig kjekt :)
 
Back
Topp