Spark

JuniMamma16

Blir kjent med forumet
Hvor langt var dere på vei når dere kunne kjenne spark på utsiden av magen. Jeg er 19+3 i dag og kjenner bevegelse så og si daglig men ikke utenpå magen enda :) Er førstegangs.

Har vel kjent det en ukes tid :) 18+2 over midtnatt. Tredjegangs gravid :)

18+3 var førate gang jeg kjente det utenpå magen. Kjent smådult fra uke 15-16 :)

Dult fra 17+1, og igår 19+3 kjente
Barnefaren det utenpå magen. Men er veldig tynn, viss det har noe å si:p

Har morkaken foran og har kjent utenpå et par ganger tidligere, men i går kveld kunne jeg kjenne masse spark på utsiden. Er 19 uker i dag :) andregangs

Jeg har også morkaken forann, kjente spark på utsiden av magen en gang for en uke siden, kjenner bevegelser hver dag, men ikke sterke nok til å kjennes på utsiden :) er 20+0

Så vidt jeg kjenner det på innsiden, så forventer ikke å kjenne det på utsiden på mange uker enda. Var rundt uke 30 før jeg kjente utenpå forrige gang. Er 21+1 i dag.

Kunne se og kjenne det utenpå samme dagen som jeg kjente første dult, veldig spesielt ❤️ Var 17+5 :)

Hvor langt var dere på vei når dere kunne kjenne spark på utsiden av magen. Jeg er 19+3 i dag og kjenner bevegelse så og si daglig men ikke utenpå magen enda :) Er førstegangs.

Jeg kjenner ikke spark men mer dulting på utsiden av magen:). Så veldig svakt ennå. Og den er ganske rolig til tider også:). Ble 18 uker i går:)

Jeg kjente spark for første gang når jeg var ca 18+3 og mannen kjente de utenpå i samme tiden. Han begynte bare å sparke hardt i fra første spark :p Det var litt rart at jeg ikke har merket han tidligere :)

Kjente i går hveld 19+5 :P

Er andregangs, og mannen kjente utenpå i går :) (20+5)
Har morkaka foran, så det hindrer jo litt (i tillegg til litt ekstra polstring :p )

Er andregangs og kjente vel spark utenpå ca uke 15-16. Har kjent og sett mye utenpå magen nesten frem til nå- nå kjenner jeg helst innvendig romestering faktisk:) ikke like lett å se dultene på utsiden lenger av en eller annen gunn. Har vel med hvordan hun ligger å gjøre:)

Back
Topp