Spark

Kjenner ganske bra med spark nå, gjort det i en uke :) bevegelser har jeg kjent fra uke 10 :)

Jeg har morkaka ut mot navlen. Er i uke 20 nå. Jeg kjenner det noe som kan være spark som skjer nederst på magen. Litt som leamus egentlig noen andre som kan se den sammenligningen? Jeg har alltid hatt leamus rundt om på hele kroppen, og ikke bare på øyet, og syns følelsen er ganske lik. Sparkene kommer ikke like ofte og fort etter hverandre, men litt sånn muskel som rører på seg uten at jeg gjør noe følelse...

Det var en godt beskrivelse :) føler det sånn jeg også... Kjenner stort sett bare nederst i magen... Har ikke kjent noe utenpå enda, men så fort jeg legger hånda på magen blir det helt stille... Kjenner også mest når jeg har lagt meg om kvelden og ligger på magen... Nå er jeg litt polstret på magen fra før da, så vil tro det også har innvirkning på hvor tidlig man kjenner utenpå?!

Kjenner liv hver dag nå da, og gjort det siden 18+5 ca... Det er betryggende da :)

Tok lang tid før jeg kjente det som var garantert liv her, ca en uke siden (18+3 da). Men da tok det til gjengjeld bare 2 dager til samboer kjente utenpå. Hun terger litt da, så stort sett når samboer skal kjenne slutter hun å sparke :p Men er veldig koselig når han også får kjenne :)

begynte så smått å kjenne noe i uke 16, mens nå er det så kraftig at selv datteren min og mannen kan kjenne det. er i uke 22 nå. og er daglig liv :D

Såå misunnelig på dere ! 19+2 og kjenner absolutt ingenting :( Begynner å tro hele graviditeten bare er innbilning, haha :p

Såå misunnelig på dere ! 19+2 og kjenner absolutt ingenting :( Begynner å tro hele graviditeten bare er innbilning, haha :p
Kanskje du har morkaka liggende foran, da er det vanskelig å kjenne noe tidlig (hadde det i mitt forrige sv.skap). Snart kjenner du liv du også ❤️ skal du ikke snart på OUL?

Kanskje du har morkaka liggende foran, da er det vanskelig å kjenne noe tidlig (hadde det i mitt forrige sv.skap). Snart kjenner du liv du også ❤️ skal du ikke snart på OUL?

Morkaka ligger heldigvis akkurat der den skal :) Var på oul idag, skulle egentlig forrige uke, men måtte desverre utsette den, meeen alt er helt tipp topp og lille gutten vår har det bra ❤️ sparkene kommer nok tidsnok ;)

Var hos jordmor i dag og lille var helt vill i magen mår hun skulle høre på hjertelyden... Svært lite fornøyd med den dingsen som kom trykkende inn i magen og sparka og styrte på der inne så jordmor så bevegelse på utsiden... Forsøker å legge hånda på magen når jeg kjenner noe, men da blir han stille...

Var hos jordmor i dag og lille var helt vill i magen mår hun skulle høre på hjertelyden... Svært lite fornøyd med den dingsen som kom trykkende inn i magen og sparka og styrte på der inne så jordmor så bevegelse på utsiden... Forsøker å legge hånda på magen når jeg kjenner noe, men da blir han stille...
Så gøy da :) jeg merker også at når jeg legger hånda på magen så blir det stille i magen.....

Back
Topp