"Spark"

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Jeg kjenner IKKE spark i tiende uke altså:P men di siste par ukene har jeg kjent noe som ligner spark i 6-7.mnd,på venstre side oppunder ribbeina..det kommer helt plutselig og jeg skvetter til,blir redd og begynner å gråte...noen som vet hva dette er?

Luftbobler som sprekker? Man blir jo ganske oppblåst under graviditeten...

Tenker også luft, jeg har ihvertfall flaut mye luft i omløp for tida :p

Er det lenge siden sist du var gravid??

Etter jeg fikk førstemann slet jeg i nesten et år etterpå med "fantom-spark"... Veldig ubehagelig..vet det er mange som kan kjenne dette lenge etter fødsel:)

Det der kjenner jeg og, spesielt vis jeg har vært veldig aktiv en dag. Legger meg på sofaen og kjenner noe som ligner spark :-D er litt ekkelt, for vet jo at man ikke kjenner slik på lenge enda. Er nok bare luft.

Joda kjenner fantomsparkene jeg også, men jeg kjenner også em slags kiling på huden under navlen som jeg stadig vekk må riste på hodet av. Har kjent dette siden uke 7-8, så det er 100% bare i hodet.

Husker min venninne fikk panikk 6-7 mnd etter fødselen, trodde hun var gravid igjen!! Ho grein!! Fantomspark er veldig realistiske

Det nærmer seg 7 år siden keg var gravid sist, og jeg har enda fantomspark. Jeg syns det kjennes ut som leamus eller noe

Er det lenge siden sist du var gravid??

Etter jeg fikk førstemann slet jeg i nesten et år etterpå med "fantom-spark"... Veldig ubehagelig..vet det er mange som kan kjenne dette lenge etter fødsel:)
8 år siden sist :P men kan egentlig lign på det,men tviler på at det er det så mange år etterpå:)

Det nærmer seg 7 år siden keg var gravid sist, og jeg har enda fantomspark. Jeg syns det kjennes ut som leamus eller noe
Oi,trudde ikke det var mulig etter så lang tid,for har ikke kjent det før etter jeg ble gravid nå:) hadde vel noen fantomspark like etter at førstemann ble født,så rart å ha det nå når jeg er gravid:P

Oi,trudde ikke det var mulig etter så lang tid,for har ikke kjent det før etter jeg ble gravid nå:) hadde vel noen fantomspark like etter at førstemann ble født,så rart å ha det nå når jeg er gravid:p

Jeg hadde aldri hatt den følelsen før jeg bli gravid, det er kun derfor jeg kaller det fantomspark, fordi jeg forbinder den følelsen med sparkene som kom før babyen ble så stor i magen at hver minste bevegelse var veldig lett å kjenne. Noen ganger når jeg har sånn så er det akkurat som om det liksom "vibrerer" litt i et område, og jeg får flere små "tapptapptapp". Hvis jeg ligger riktig når det skjer kan jeg til og med se det utenpå magen. Så jeg er helt sikker på at det er en eller annen form for leamus. :p

Back
Topp