Spark

lille_meg

Forelsket i forumet
Flere som har kjent spark på utsiden? Kjente det for første gang for 2 dager siden, er så koselig og så mye mer virkelig når man kan kjenne liv. :)

Er 17+5 idag forresten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei.. Men kjenne etter;)
16+3 :)

Mannen kjente tre spark på utsiden i dag :D Såå moro :D :D
Er 17+4

Kjenner bare på innsiden enda. Sist kjente vi på utsiden rundt uke 22 tror jeg. Men har litt polstring på magen så er nok ikke så rart ;)

Jeg kjenner på innsiden innimellom, men må nok vente en stund til før man kan kjenne noe utenpå min mage. :) Husker ikke helt når vi kjente utenpå de andre gangene, men det var etter oul ihvertfall, og jeg har pleid å ha oul mellom uke 20 og uke 21 en gang. Tipper vi kjente utenpå fra uke 22 eller noe.

Ja har kjent noen på utsiden:) 7+6 nå

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Hihi 17+6

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Jeg har bare kjent fra innsiden og dette når jeg bøyer meg fremover bare. Er 18+2.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Utsiden 7 + 2 ? Det hørtes veldig tidlig ut ;) sambo kjente for første gang i går. 16 + 5 :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Er bare 15+1 - troooor jeg akkurat merket noe for første gang. Litt bobblende følelse i ca 3 sekund før det forsvant igjen :p

♡Overgangen feb/mars♡

Begynner å kjenne noe rart som skjer inni magen av og til, men går fort over så litt vanskelig å forstå hva det er. Er 16+5 idag og dette er min første. :)

Jeg har ikke kjent noe på utsiden.
Men har kjent noe bevegelser innimellom. Er 16+3 nå. Gleder meg til jeg kan kjenne babyen skikkelig :-)

Hu hadde sikkelig fest inni der for noen uker siden så man kjente henne.
Men lenge siden jeg har kjent noe sikkelig nå. Var en dag mamma var her
som vi kjente på utsiden.

Ikke kjent noe utenpå enda 15+ 3. Men derimot innvendig kjenner jeg det hver dag nå <3

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Har kjent d ei stund nå. Pappaen kjente spark for 2 dager siden. Veldig koselig :)

Jeg har kjent innvendig i 2,5 uker nå, men i går kjente pappan spark utenpå. Superstas, han ble såååå glad :D er 18+0 i dag med førstemann

Back
Topp