Spark

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
I går hadde hun det morsomt. Jeg? Ikke så veldig... skulle gå tur.. men ubehagelig. Knærta skulle ligge så langt nede. Og når jeg skulle sove sparket hun nedover. Som om hun skulle sparke seg ut. Vær ekelt og veldig ubehagelig. Men fikk snudd meg og stoppet det etter hvert.

I dag er det MYE armer og ben. Høyre, venste, opp og ned. Holdt på i ca 3 timer nå.. :s

Har dem mye plass nå? Er i uke 21+1

Venter på årets Julegave<3

Sånn har jeg og det med lillegutt. De vokser ektremt fra uke 20-24 og får jo ned det også mindre plass, men de har jo fortsatt veldig god plass og kan derfor ta helt av hihi:P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sånn har jeg og det med lillegutt. De vokser ektremt fra uke 20-24 og får jo ned det også mindre plass, men de har jo fortsatt veldig god plass og kan derfor ta helt av hihi:P

Men er så ekelt når hun skal plage et visst sted... :s

Småtten her sparker mye nedover i blæra. Det er skikkelig ubehagelig. Å han ligger veldig mye langt nede. Gleder meg til han bruker meg plass i magen :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Ja lille gutt spenner på en måte ned i tissen her hihi. Rett på livmorhalsen eller sånn. Veldig ubehagelig ja!:P

Her var det også full baluba i går.. Frøkna mi sparker også nedover, jeg syns det er utrolig ubehagelig og som du sier kjennes ut som hu skal sparke seg ut :P idag er det minst like mye liv, men heldigvis ut mot magen og da er det bare superkorselig å ligge å kjenne henne :D jeg er 22+0 idag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes enda sparkene er koslige :D Men har ikke fått noen ubehagelige spark enda da. Så kanskje jeg skifter mening etter hvert. :P

Jeg elsker å kjenne sparkene hennes :) Hun har vært ganske rolig siden i går ettermiddag. Var litt liv i går kveld, men ble selvfølgelig helt rolig når jeg skulle få samboeren til å kjenne :p
Men tidligere på dagen i går så det ut som hun prøvde å sparke seg ut av magen. Jeg kjenner ofte sparkene hennes veldig langt nede, men fikk jo beskjed på ul at hun ligger veldig langt nede.

28.12.14 <3

Elsker sparkene. Gøy når dem er i magen. Hun har sparka både mann og hund idag. Å her går det en til høyre og i neste sec en til i motsatt rettning. Så klarer ikke spore henne helt.

Var bare det nedover som ikke føltes godt. Føltes så "kort" ned. Heilt teit å si. Men var sånn det føltes.

Slik hadde jeg det med lillebror. Veldig ubehagelig. Kjentes ut som om han skulle sparke seg ut der nede.
Men det var vel når jeg var kommet til rundt uke 30 og der omkring.

De har enda god plass og rekker over alt btw. Men her merker jeg at det minker. Er bare noen uker foran deg. Det er allerede bedre her. Ikke så direkte, mer at du kjenner hva som er hva og at de snur seg :)

De har enda god plass og rekker over alt btw. Men her merker jeg at det minker. Er bare noen uker foran deg. Det er allerede bedre her. Ikke så direkte, mer at du kjenner hva som er hva og at de snur seg :)
Ok, blir bra det da. Men skal nyte tiden med små sparkene. Å håpe hun lar være å sparke seg ut...

Her er det og spark fra morgen til kveld om dagen. Spesielt mye ned på blære mi, føler jeg må tisse hele tiden, men er bare lille som bruker den som boxebæg!!

Jente født 02.06.10
Termin 31.12.14
App taster :)

Her er det og spark fra morgen til kveld om dagen. Spesielt mye ned på blære mi, føler jeg må tisse hele tiden, men er bare lille som bruker den som boxebæg!!

Jente født 02.06.10
Termin 31.12.14
App taster :)
Igår og i dag har det vært full fart. Slapper dem ikke av?

Back
Topp