Spark :)

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Er det normalt å kun kjenne spark nede ved trusekanten? Er 20+3 :)

Og har noen et svar på om hvorfor jeg kjenner "stikk" i underlivet, kjennes litt ut som at noen stikker en stor nål eller pinne inn i et ben der nede innimellom? Altså ikke i eggestokken eller skjeden!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vet ikke helt hva det kommer av, men stikking er helt vanlig. Jeg kjenner også spark stort sett kun nederst, fordi babyen ligger der med beina og fordi jeg har morkaka foran så jeg kjenner bare spark under den foreløpig :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner sparken akkurat der, men i går kjente jeg sparken på venstre side og jeg kunne sette hånden min og kjenne det helt klart:) uke 21 i dag

Jeg begynte å kjenne litt bevegelse da jeg lå på magen i forrige uke, og på 17.mai kunne samboeren min kjenne bevegelse på magen min. Er idag 18+1 uker og skal på oul imorgen :-)

Kjenner han bare mer og mer for hver dag, så håper sparka blir fort tidligere :) Godt å høre at det er vanlig med stikk!

Før kunne jeg kjenne slik stikking hvis jeg lo, hostet eller nøs, sånn innimellom. Nå er jeg i uke 20 + 3 og er en stund siden sist jeg kjente det :)

Stikking kommer vel av at ligamenter strekker seg, så derfor ikke uvanlig ved hosting og nysing. Jeg kjenner sparkene lengst nede :) Morkaken ligger på fremre vegg her også, så den demper nok en del. Kjenner best bevegelsene når jeg har lagt meg for kvelden og ligger på magen :) Er 19+6 nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Stikking kan også være spark mot livmorhalsen, det er det i allefall hos meg. Jeg går med tvillinger og har begge morkakene på framveggen, og kjenner spark nede ved trusekanten fra baby1 og oppe i mellomgulvet fra baby2. Er 19+5 nå :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner mest i sidene og nederst. Har morkaka plasserr forran men høyt så den demper vel:) på ultralyden lå den lille med beina ned:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I begynnelsen kjente jeg bare helt nede ved trusekanten, fra uke 20 ca. Nå er jeg i 24 og kjenner det over alt. Oppe, nede, på sidene. :)

kjenner og kun rett over skambeinet... herlig <3

I dag har mini vært ekstremt aktiv, og har kjent spark godt øve navlen, nede ved trusekanten, på sidene, ja øve alt nesten :p Men øversta punktet no, e ca 5 cm over navlen :) 21+2

Sparka kjenner jeg overalt nå, ser og kjenner de på utsiden også :) Så herlig! ♡

Back
Topp