Spark

Waspis

Flørter med forumet
*MIA*
Hvor kjenner dere mest spark?

Jeg er 32.1 i dag og enda er har heldigvis ikke sparking opp mot ribbeina begynt! Kan jo være fordi han er litt liten!

Men her er det bevegelser nede i bekken og mot høyre side!

Hvordan ligger deres?

Her er det over alt nesten :-P er 32 uker i dag og han sparker fra midt på magen og nedover :-) har heller ikke kjent noe mot ribbeina enda heldigvis :-)

min har lagt med hodet ned og beina opp lenge nå. på 3d viste de meg at hun ligger med føttene på hver side av ribbeina mine, og jeg har kjent mye spark akkurat der siden uke 18-19. Kjenner også ilinger over blæra når hun skifter mellom høyre og venstre side.. iiik! MÅ TISSE!

Her ligger han med hodet ned. Kjenner godt med bevegelse i nedre del av magen og mest langs venstre side. Føles som dytting og kaving mer enn sparke bevegelser... Er 32+4 idag.

Stort sett overalt, er 31 i dag :) hun har mye vann og mye boltreplass, så bytter mye stilling. Mye sees fra utsiden også, så den tiden her har de sparkene jeg syns er morsomst :)

32+3 i dag.
Mini i magen ligg mest sannsynleg i sete/tverr, og det kjennes! Konstant sparing/dytting med føttene mot venstre side (begynner nesten å bli øm!), armer mot navle-regionen og nedover, og hode mot høgre side :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror hun ligger dobbelt- med hodet og beina nedover og rumpa opp.. føttene kommer vel opp snart tenker jeg ;) ...blir sikkert godt i ribbeina det :)

Jeg er 32+3, og her ligger tassen i seteleie enda... Får også bare spark mot venstre side, mens jeg kjenner hodet på høyre side ganske høyt oppe. Håper virkelig at han snur seg snart.

30+6 i dag. Synes han sparker/beveger seg overalt, oppe, nede og på sidene. Noe er vel kanskje små hender som banker på. Tror han fortsatt har god nok plass til å snu seg rundt.

Ganske sikker han har festet seg, kjenner mye spark oppover. Hadde også en dag det tok helt av oppi ribbeina, våknet og var helt sår og øm på ene sida :p Men kjenner også en del bevegelse helt nede i magen, men det ligger han nok å slår og bokser med hendene :D

Mye nede i bekkenregionen, kjenner også bevegelser over nesten hele venstre side av magen:p..

Kjenner litt over alt, men mer på høyre siden enn venstre siden.

Kjenner det midt på magen, at han kiler meg på sidene, hopper trampoline på blæra mi og poker meg i ribbeina :p
Sååå overalt basicly :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ca over alt, men lite ut på venstresiden min. Men laaaangt bak på høyresiden min.
Jeg er 33 uker, og det er ikke spark i ribbena. Tror ikke det kommer til å bli det heller? for føler at "magen med babyen" er på utsiden av ribbena, om man kan si det sånn... Er relativt liten og smal jeg...

Kjenner spark i begge sidene, nede i blæra og oppe i ribbeina så tror han flytter seg mye rundt enda :)

Ligger med hodet ned og sparker i venstre ribben og slår i blæra og nede på høyre side :-P har holdt seg sånn i flere uker nå

Tror hun ligger dobbelt- med hodet og beina nedover og rumpa opp.. føttene kommer vel opp snart tenker jeg ;) ...blir sikkert godt i ribbeina det :)
Sånn lå minstemann, og han lå sånn til han kom ut :p Var fryktelig vondt på slutten for han sparka i ligamentbåndet på ene sia. Rumpa lå på slutten helt utenpå ribbeina mine.

Nå lå frøkna med hodet ned på ene sia og rumpa opp på motsatt side, litt på skrå på forrige kontroll. Syns det presser fælt oppover om dagen og mistenker nesten at hun har snudd seg i sete for det presser nesten ikke på blæra mer...

Back
Topp