spark :)

lillebolla

Betatt av forumet
Er så herlig å kjenne på disse herlige sparkene <3 har i nesten en uke kunnet kjenne de på utsiden nå, og kjent bevegelser siden uke 14.. alle bekymringer og tanker forsvinner når lille sparker i hånden når jeg ligger og stryker på magen :)

Ligger akkurat på sofaen og tenkte på det samme. Ligger å kjenner spark nå<3 det er så flott å kunne få oppleve det! Og som du sier da forsvinner alle bekymringer og en blir bare varm om hjerte:)

Ligger akkurat på sofaen og tenkte på det samme. Ligger å kjenner spark nå<3 det er så flott å kunne få oppleve det! Og som du sier da forsvinner alle bekymringer og en blir bare varm om hjerte:)

Dere er jammen heldige som kjenner alle bekymringer forsvinne ved å kjenne på sparkingen! Hehe, skal mer til her i gården. Gruer meg til lillebror finner ribbeina mine! Søstrene var ille til å sparke på dem, gitt..

Dere er jammen heldige som kjenner alle bekymringer forsvinne ved å kjenne på sparkingen! Hehe, skal mer til her i gården. Gruer meg til lillebror finner ribbeina mine! Søstrene var ille til å sparke på dem, gitt..

Storesøster her var også ille til å sparke i ribbeina, og jeg har deformert ribbein på høyre side.. men det tenker jeg ikke på, trøster meg med at det kommer noe godt ut av det :D

Er koselig å kjenne liv der inne ja, men må da innrømme at noen ganger blir det litt vel mye spark fra den lille krabaten, hehe.

Elsker hver gang lillegutt sparker meg i magen, spesielt når han sparker pappa litt i kinnet når han synger til magen :)

jeg syns det er så herlig å kjenne bevegelser fra bebi :D det gjør meg faktisk litt rørt? har aldri opplevd dette før, og trodde aldri jeg skulle få oppleve dette heller. for meg så er det helt fantastisk, og hva som vil skje videre har jeg ikke tenkt så mye på, om hun spenner meg i ribbebeina osv.. det får komme som det kommer. Jeg vet vertfall at jeg bærer på en liten jente, og hittil er hun fin og frisk <3

Ååh jeg gleder meg sånn.... er ikke så mye sparkingen å skryte av her enda.

Jeg har to fotballspillere, jeg :) Akuratt nå er de helt rolige, men da begynner de sikkert når jeg skal legge meg ;) Hehe! Er helt maaaagisk. <3

Klarer knapt å vente til eg og kjenner liv inni her! :) Morkaken ligg på heile framsida av livmora, so det kan enno ta litt tid før det skjer...

Klarer knapt å vente til eg og kjenner liv inni her! :) Morkaken ligg på heile framsida av livmora, so det kan enno ta litt tid før det skjer...
Føler så med deg... Har det samme her. Kjenner litt innimellom om jeg ligger på sidene for da rekker vel en av de små fram til noe utenfor morkakene. Men ellers kjedelig lite. Vi får prøve å smøre oss bittelitt til med tålmodighet selvom det føles helt umulig... Kom igjen da, spark litt så vi kjenner det ;)

ajaj, når jeg lå på rygg idag, kunne jeg kjenne hvor lillegullet lå.. det var helt tomt på venstreside å kjente tydelig en liten krabat på høyre side :D skal på Ul i morgen, spennende å se om det evt er jente eller gutt som gjemmer seg der inne :)

Bebisen min sparker så mye, flere ganger om dagen. Det er så koselig:) Prøver å være flink å stryke tilbake når det er ekstrem aktivitet, det skal vist "roe" bebisen. Det er jo så herlig, tenk den lille bebisen kan varme så mye i hjertet.

<3 Sparkene er virkelig det eneste jeg savner med å være gravid! (hadde mye plager...)

Faktisk nesten vondt å tenke på at jeg antakelig aldri får kjenne de skjønne sparkene og bevegelsene igjen! Nyt dem mens dere kan, jenter :D

Kjempekjekt å kjenna bevegelsar frå mini ja:) Er ikkje så veldig kraftige her innimellom, men er ofte sånn at når eg tenker at no er det si stund sidan sist så sparkar han:) Heeeerlig:)

Har en stk turbokid i magen tror jeg, hun er helt spinnvill nesten hele dagen! Går ikke ett sekund i sofaen uten at jeg legger merke til henne i magen! :) trivelig, men ikke når jeg legger meg :p

• Liker
Reactions: H27
Back
Topp