Spark!

lykkelig-85

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Lurer på om det er noen som begynner å kjenne noe? :D

-mobil taster-

Niks! Har ikke begynt å få antydning til mage en gang, så no spark har jeg ingen forventning om ;)

Sist kjente jeg første sparket i uke 16, så jeg regner med det tar noen uker til denne gangen også:-)

Sist kjente jeg veldig tidlig, i uke 13 kjente jeg små "dult". Jeg tror jeg kan kjenne de samme dultene nå allerede, men er ikke 100% sikker enda :)

-mobil taster-

Jeg vet ikke helt hva jeg kjenner etter, så vet ikke jeg.. men har jo hørt at det blir akkurat som sånne bobler som sprekker på en måte inni magen før de ordentlig sparka kommer..... Og vet jo ikke om det er det man kjenner eller om det er magen som tuller :P

Nei, men er bare 9 veker på vei. Kjente ingenting før 16 veker sist gang.

Jeg tror jeg har kjent noen de siste dagene, men fornuften sier meg at det kanskje er litt tidlig

Nope. Ingenting. Men kjente ikke noe før rundt uke 20 sist. Så tar det helt med ro her ennå.

• Liker
Reactions: H27
Nei alt for tidlig enda tror je g kjente liv cs uke 14 sist.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvis en leser litt om hvor store (små) fostrene er nå, og hvor lite de veier, så er å kjenne spark ikke mulig.

vet ikke helt hva jeg kjenner jeg heller :) første gangen jeg er gravid :) av ogtil føles det som om det er aktivitet på innsiden, men har fått fortalt at det trolig er luftbobler eller magen som er årsaken :) er så pass tidlig enda, er jo "bare" 10 uker på vei ;)

Ordentlig spark kjente jeg ikke før i uke 17-18, og sambo kjente ikke noe før uke 23. Men jeg kunne kjenne små forsiktige dult tidlig, og kan kjenne dem igjen nå :)

-mobil taster-

Har ikke kjent noe selv, men samboeren min påstår at magen min ristet/boblet på en måte en kveld han lå med hånda på magen. Jeg sov :P Var på UL dagen etterpå, og det var en veldig aktiv baby, så JM hadde god tro på at han kunne ha kjent bevegelsene :D

Kjenner ingen ting, tok lang tid de forrige gangene også, så forventer ikke å kjenne noe på noen uker ennå :)

Hvis en leser litt om hvor store (små) fostrene er nå, og hvor lite de veier, så er å kjenne spark ikke mulig.
Helt enig her! Sniker fra november!
Jeg spurte jordmor på privat Ul, legen min og på sykehuset, og de fleste bare ristet på hodet og lo! Når man er så kort på vei, har fosteret knapt bein, og den "svømmer" rundt inni der! Som JM sa, man kan mulig kjenne noe, men da er det stort sett bare luft! Mange gravide tror og hører mye, og det er ikke mulig å kjenne noe uten i fra!

Nope! ingenting her heller. uke 11 og alltfor tidlig. Ingen forventninger før hvertfall uke 16-17

Nope, er jo bare 12 uker... Forrige gang kjente jeg i uke 18/19 tror jeg. Da kjentes det ut som "sommerfuglvingeslag" :-) Gleder meg!

Uke 15-16 kjente jeg det daglig sist. Folk er forskjellige :)

-mobil taster-

Back
Topp