Spark .. :)

katrine91

Betatt av forumet
Er det noen av dere jenter som kjenner liv i magan? :-) Og hvis det er, når begynte dere å kjenne det?

Gutten vår inni magen sparker som bare det! :D Kjempegøy!! merket det først rundt uke 18,19.

Kjente det vel i uke 15 tror jeg. Lillesøster er kjempeaktiv og sparker masse hele tiden! Synes det er fantastisk å ligge og kjenne, eneste som er litt ekkelt er når hun sparker meg i blæra når jeg må tisse:-)

Jeg er 22 uker på vei og har kjent det lenge... 
Siden uke 16 kanskje...
Nå prøver jeg å finne ut av babyens søvnmønster og rutiner...
Lillegutt er ihvertfall veldig aktiv i disse dager, og det er veeeeldig deilig å kjenne!

Hehe ja , blir sparket midt på blæra jeg også! Utrolig ekkelt og rar følelse.. :P skvetter hver gang.

Begynte å kjenne liv rundt uke 18. Nå er lille jenta vår veldig aktiv. Spesielt når jeg skal sove:-P

Ja, har kjent harde spark siden rundt uke 15. "Småflagring" siden mellom uke 12 og 13.
Han ligger stort sett aldri helt stille. Selv når han sover beveger han på seg. :p

begynte å kjene litt i uke 18/19. har morkaka forann så den tar av men nå kjenner vi det veldig godt :)

begynte sånn smått å kjenne liv i uke 15, og kunne en sjelden gang kjenne utenpå fra uke 16 :) Har morkaka forran, så tok litt tid før det økte på. Spesielt etter uke 20 har jeg kjent masse! er så kos <3 
Begynner å merke litt mønster også.

Jepp. Har kjent liv en stund nå og det kjennes på utsiden også nå. Ikke bare kjennes, men det er veldig synlig når den lille bestemmer seg for å sparke til sånn ordentlig. Hele magen hopper og buler ut. Hehe... 

Back
Topp