Spark!

*IdaMor*

Elsker forumet
Hei igjen! Jeg har et spørsmål: Har deres mage-skatter en favoritt plass de sparker? Får det har nemmelig min!, Med førstemann så husker jeg at han sparket mye fremover mot navlen og ellers oppover i magen. Men denne skatten her h*n står å hopper på utgangen, i vertfall kjennes det slik ut :P Er ganske ekkelt til tider, hvis den ikke sparker der sparker den rett i blæra. Synes det er på grensen til komisk noen ganger, når jeg sitter borte på besøk til noen eller noe, får plutselg får jeg ett spark rett nedover og hopper høyt :P Har hent jeg har gitt fra meg ett hyl også :P Jeg elsker å kjenne sparkene og synes det er kjempe koselig!

Nei, over alt egentlig. Hehe... Mest på sidene, ikke oppover enda 

Har sparket overalt fram til nå, men de siste dagene har h*n ligget i samme stilling som storesøster og sparker mest på høyre siden . Ligger tydeligvis med hodet ned for tiden =)

Kjenner spark mest i nedre del av magen, men så er ikke magen min kommet over navlen enda så kanskje naturlig.

Egentlig veldig overalt , men ekspert til å sparke i blæra mi da , spesielt da han vet jeg ikke har tilgang til do :P

Kjenner det på forskjellige steder - noe som gjør meg glad, for det betyr at h*n har plass til å snu på seg! :-)

Litjfrøkna mi sparke over heile magen hu å snur sæ rundt overaillt

Magetrollet mitt dytter over alt, noen ganger kjennes set ut som han tar tak i blæra og vrir den:-D.

Min sparker stort sett bare i navlen eller på siden, men kun på høyre side. Hender ei gang i blant at han sparker nedover også :)

Her er det litt overalt. :) og veldig kraftig! Og merker veldig godt bevegelsene hans. Kjente ikke storebror like godt.

Her er det nedover, høyre side og blæra som får unngjelde :)
men han sparker aldri i blæra uten at den er full :P merkelig nok :)
Ellers så kan han finne på å sparke i ett arr på magen som ikke er godt i det hele tatt :)

Back
Topp