Spark..

Butterfree

Flørter med forumet
Når dere fikk den første (for dere med flere) når kjente dere førstegang sparkene?

Jeg kjente de i uke 20 med førstemannemoticon med andre mann i uke 17emoticon  og med veslejenta nå i uke 15..emoticon 
stor forskjell!

Var i uke 15/16 med førstemann.... Denne gangen uke 12...

Spark kjenner jeg vel først nå i uke 16-17 (også med første)

Men bevegelse derimot det kjente jeg begge gangene i uke 12 :-) Den lille tumler jo og ruller rundt der og det var dette jeg kjente først :-)

Første gang kjente jeg ingenting før ca uke 21, denne gangen kom det skikkelig spark i uke 17:)

Første gang merket jeg spark i ca uke 18, er nå 16 + 3 og kjenner ingenting enda :/

Med førstemann kjente jeg tydelig beveglese i uke 17, denne gangen kjente jeg det med sikkerhet i uke 15...

Venter nr. 3 og har ikke kjent spark ennå.... 19+2 i dag (men har hørt hjertelyden:) ) 
Tror babyen ligger på "fremsiden", hørt det er vanskeligere å kjenne da.

Var vel i ike 17 ett-eller-annet, tenker jeg. Akkurat samme denne gangen også.

det var i uke 16 med første :)

Førstemann kjente eg ikkje spark før uke 20-21..

Har ikkje kjent noe denne gangen , men var hos JM på fredag og hørte hjertelyden, så er ikkje bekymra

Kjente det i uke 13 med førstemann, nå uke 16. Denne her gjør mye mindre ut av seg enn veslejenta, da var det full balluba hele dagen fra uke 15. Bedre ble det ikke da hun kom ut :P Her er det bare et par forsiktige spark iløpet av dagen. Så kanskje denne her blir hakket roligere enn storesøstra? :)

I uke 20-21 tenker jeg med første mann. Ikke kjent noe enda, gleder meg til den lille begynner å vise at den er der inne :)

Back
Topp