spark

Beatrice

Elsker forumet
da jeg var på ul sist,fikk jeg med meg ett skjema som jeg da fra uke 28 skulle kjenne etter spark hver dag,og skrive dette ned.Har visst noe med trivsel å gjøre.Flere som har fått dette?Skal ta tiden fra første til 10.spark til en bestemt tid hver dag,og skrive dette ned.

Ja jeg fikk også dette skjemaet. Tror alle får det. Jeg har snakket med endel gravide på treff og de sier det blir litt pes å fylle ut hver dag til samme tid og alt det der, selv om de aller fleste mener at det skal de klare. Men jeg har nå tenkt å prøve i alle fall, så får en se. Synes i alle fall det er kjemepespennende når jeg merker spark nå, noterer det og jeg.....hehe

kjenner spark hver dag nå,og lille gutt blir sterkere og sterkere kjenner jeg[:)]morkaka mi ligger forran og det har visst litt og si når det gjelder spark,men jeg kjenner det jeg[:)]det er så deilig[:)]kribler i hele kroppen når jeg kjenner det[:)]skal gjøre så godt jeg kan og fylle ut det skjema når den tid kommer

ORIGINAL: Teddy81

Hmm... Har ikke kjent ett eneste spark enda jeg... [8|] Kommer vel tenker jeg! [:)] Skal på ULneste uke, så får ta ting med ro til den tid! [;)]

Det er bare å ta det med ro. Er ikke uanlig at du ikke kjenner spark før etter uke 20. I alle fall ikke med førstegangs fødende. Og ikke utenpå før enda senere. Så ta det med ro ja, det er lurt.

hos legen i går skulle hun høre på hjertet,men fant jo ikke det da.Men som jeg sa til hu,at alt så fint ut på ul og at det ikke var mange timene siden jeg hadde kjent liv,så jeg ble ikke redd.Hadde jeg ikke kjent mere liv den dagen hade jeg reagert,men alt er i den skjønneste orden der[:)]bare dumt å bekymre seg unødvendig[:)]men det var også dopleren hennes som begynte å skrante litt

ORIGINAL: lillemeg85

Det skjemaet fikk ikke jeg [;)]

Det fikk ikke jeg heller...

mener det skulle bli med på føden?eller var det etterkontrolen?

Har fått det med ja, men jeg orker ikke begynne med det. Har ikke tid til å sitte rolig lenge nok til å telle de uansett.. [:)]

æ har ikkje fådd sånt å d va ikkje nevnt da æ va på UL heller...
har bare hørt d her på bv at nån har fådd d..

men æ kjenne no spark vær dag store dela av dagen[:D]

Back
Topp