spark

nordlands pia

Glad i forumet
nå kjenner jeg bevegelser som er veldig kraftige. hun  begynner å turne med en gang pappaen legger handa på magen eller snakker til henne. det er heilt rart. det er akkurat som om hun kjenner han igjen. hun gjør ikke dette med noen andre, men nå har han tilstått at han bruker å ligge å kjenne  når jeg sover. da har de seg en stund med prat og kos. han er da søt da...

[;)] Ja, det er jo sånn nå at babyen kan høre oss.. og hun husker da helt sikkert kjæresten din sin stemme[;)] Hos meg er det ikke noe ekstra spark når samboeren legger hånden på magen.. men hvis hunden min derimot ligger på magen min, så er det spark med en gang.. mulig babyen kjenner hjerteslagene fra hunden kanskje? Sparker i alle fall med èn gang hunden ligger oppå magen mn[:D]

ORIGINAL: nordlands pia

nå kjenner jeg bevegelser som er veldig kraftige. hun  begynner å turne med en gang pappaen legger handa på magen eller snakker til henne. det er heilt rart. det er akkurat som om hun kjenner han igjen. hun gjør ikke dette med noen andre, men nå har han tilstått at han bruker å ligge å kjenne  når jeg sover. da har de seg en stund med prat og kos. han er da søt da...

Å, hellandussan!!! [:D] Så supersøtt da! Hihi, så moro at hun kjenner han igjen da.

Her har Lilleprinsen blitt veldig stor og "fast"... Når han flytter på seg så kjenner man det så godt på magen. Og hvis jeg kjenner på magen, så er det rett som det er en stor kroppsdel som buler litt ut. Tipper det er rompa eller føttene. Det kjennes godt at han har snudd seg. Håper han "blir der". [:)]

I dag morges hadde Pappan og Lilleprinsen en skikkelig "samtale". Mannen dytta litt i magen, og Lilleprinsen svarte med å sparke litt tilbake. Og sånn holdt de på lenge, hihi. Har bare hørt andre fortelle om det før nå... [:D]

lillejenta vår trekker seg ofte vekk når vi stryker og trykker på magen hun! sniiiiken! det er kanskje litt skummelt for henne? hmm..men det er mye liv om dagen, ja, og hun sparker jo hardt!!:)

Herlig!!! [:D] Lillegutten her, blir helt stille, han med en gang jeg eller noen andre tar på magen... Han kan romstere som bare det, så med en gang jeg eller noen skal kjenne etter, blir han helt musestille!!! Kanskje han kjenner etter oss også?

Synes ikke han sparker så mye, men han liksom romsterer og "dytter" veldig mye... Kanskje det begynner å bli trangt å sparke?[:)]

Lillepusen: Så bra at han har snudd seg!!!! Håper denne karen snur seg også snart, før det blir for trangt....

ORIGINAL: Jannka

Herlig!!! [:D] Lillegutten her, blir helt stille, han med en gang jeg eller noen andre tar på magen... Han kan romstere som bare det, så med en gang jeg eller noen skal kjenne etter, blir han helt musestille!!! Kanskje han kjenner etter oss også?

Synes ikke han sparker så mye, men han liksom romsterer og "dytter" veldig mye... Kanskje det begynner å bli trangt å sparke?[:)]

Lillepusen: Så bra at han har snudd seg!!!! Håper denne karen snur seg også snart, før det blir for trangt....

Ja, det er akkurat sånn jeg føler det også. Det er skjeldent sånne superspark som det var for bare et par uker siden. Så det er nok ikke like bra med plass der lenger, hehe.

Håper han snur seg snart da. Ellers får du prøve akupunktur hvis du begynner å bli redd for at han ikke skal rekke det. Har hørt om flere det har virket på. Ellers er det visst en yoga-øvelse som også kan virke, hehe. Her er det nok av triks på lur... [;)]

Back
Topp