Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mai gull
Så bra, takk [:)] Jeg er bekymret for mitt lille gull....[:)]
Ja, det var der jeg leste det....Skal til legen på onsdag, skal prøve å ikke tenke mer på de sparkene frem til da..Blir bare forvirret og bekymret. Jeg kjenner jaffal liv, det er vell det viktigste...[:)] Men takk uansett...[;)]
ORIGINAL: Bennie
Ja, det var der jeg leste det....Skal til legen på onsdag, skal prøve å ikke tenke mer på de sparkene frem til da..Blir bare forvirret og bekymret. Jeg kjenner jaffal liv, det er vell det viktigste...[:)] Men takk uansett...[;)]
Bare du kjenner liv så er det et bra tegn da!! [8D][:)] Ujevnt med spark og bevegelse hos meg også, men kjenner liv hver dag (spes etter at jeg har lagt meg om kvelden, da starter "maskineriet" [:)])
I begynnelsen( uke 28-29) talte jeg trivselen, å da gikk d som oftest 5-15 min før jeg hadde talt 10 spark, men nå gidder jeg rett å slett ikke telle lenger.. har ikke funnet helt ut av søvn/våken mønsteret hans enda, å da varierer det veeldig når han er aktiv!![:)]
ORIGINAL: Trine82
jeg kan nok ha ti spark på 15 min en gang iblandt, men det er isåfall tilfeldig. mest snuing her. Min er rolig i laange perioder, er vel egentlig en ganske rolig gutt, men når han setter igang buler magen alle veier. Og han begynner å få fast rytme på når han er aktiv. Så lenge vi kjenner liv hver dag er alt bra [:)]