Spark?

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Kjenner dere babyen sparker hele tiden nå? jeg er jo 18 uker nå og jeg kjenner det innimellom men ikke hele tiden..

Kjenner spark hver dag, flere ganger daglig. (2-3 ganger hvertfall).

Jeg må si jeg fortsatt er litt usikker jeg, kjenner jo noe men siden jeg ikke har vært gravid før er det vanskelig å si at det er spark jeg merker hver gang... :)

Har bare så vidt de siste dagene kjent noe til minsten, så kjenner aldeles ikke noe hele tiden, heller ikke hver dag..

beror litt på hvor morkaka ligger, ligger den forran kan det fortsatt ta tid før man føler det godt. Jeg har bak, så følte det hver dag tidlig, nå sparker hun så hardt at det synes utenpå [;)] Men hun trives mest med å spenne meg i blæra da, ille rar følelse

Nei, ikke jevnlig i det hele tatt...ikke hver dag engang, og jeg er 20 uker på vei, samtidig som dette er andre gang jeg er gravid...
Er vel fra uke 28 man skal kjenne noe hver dag, og da SKAL man kjenne noe hver dag og[:)] Så er nok ikke noe å bekymre seg for hvertfall[:)]

Litt når jeg legger meg om kvelden=)

kjenner mest kiling innemellom, men har roet seg litt igrunn. [:)]
JM sa man skal kjenne liv fra uke 24 hver dag....

Jeg kjenner ingenting utenpå enda, gleder meg masse til å kjenne det utenpå. [:D][:D]
morkaka mi ligger bak, men tror lillegull ligger LANGT inn for magen min er kjempestorblitt.

nei[:(] morkaka mi ligger foran

Jeg har morkaka bak så jeg er heldig sånn sett og når hun først sparker så er det kraftig [:D] , men jeg forventa kanskej at man skulle merke det lit mere og oftere en det jeg gjør.. som og kjenne at hun rører på seg osv, men da må jeg liksom kleme inn magen litt..

Kjenner det vel ca to- tre ganger daglig. men er fortsatt ikke så kraftig hehe... har merka litt liv siden slutten av uke 14...

sparker masse[:D]spesiellt på kvelden og natten. og i badekaret tar den jo helt av[:D]

Er 21 + 6 nå og kjenner den flere ganger om dagen. ikke nødvendigvis spark,men jeg kjenner at h*n snur seg rundt og slår salto og sånn.. vises kjempegodt utenpå magen hvordan den ligger, for jeg har omtrent ikke mage enda så derfor vises det så godt når den snur på seg. ( ingen som ser at jeg er gravid, bare jeg og sambo som kan se det på magen)
Morkaka ligger bak, så er nok derfor det både kjennes og synes så godt [:D]

ORIGINAL: Nummi

Jeg må si jeg fortsatt er litt usikker jeg, kjenner jo noe men siden jeg ikke har vært gravid før er det vanskelig å si at det er spark jeg merker hver gang... :)

Usikker jeg og [;)] men jeg kjenner godt pulsen fra morkaken.. Fikk beskjed av jm på ultralyden at morkaken lå i fremre vegg? Og at det derfor tok litt leger tid før jeg kjente noe? [:)]

ORIGINAL: *Knøttet*

Kjenner bevegelse hver dag, men ikke hele tiden! [:)]

Nesten det samme gjør jeg nå også Det er i hvertfall oftere en det de var [:)]

Ja her er det full rulle, spesielt om kvelden! [:D] Ho sparker så hardt mange ganger at det synes utenpå [:)]

ja, og det er å ufattelig deilig[:D][:D]

Back
Topp