Spark

lilleknøttet

Forelsket i forumet
Kjenner dere spark hver dag? Jeg kjenner litt liv hver dag [:)] Noen dager kjennes det ut som det er en skikkelig kickbokser der inne, mens andre dager er det veldig rolig. Har hørt at det først er etter uke 28 man må sjekke om det er liv hver dag, så er vel ikke grunn til å være bekymret på rolige dager.... Har begynt å se noen spark utenpå magen, det er morsomt!!!!

Jeg kjenner spark hver dag, men noe dager er roligere enn andre.
I går kjente er jeg nesten sikker på jeg kjente en fot eller noe, det var skikkelig kraftig spark i siden og jeg tok på det samtidig, og den flytta på seg...[:D]

Jeg ser også at magen hopper opp og ned og bulker seg her og der... morsomt[:D]

Jeg kjenner også masse spark hver dag, selv om han ikke er like aktiv alle dager[:)] Kan noen ganger kjenne at det skjer noe der inne, sånn rar kribling - og plutselig kjenner jeg voe kjempehardt som står ut (hodet eller rompa trur jeg).
Jordmora mi sa til meg at jeg burde ringe hu eller føden hvis jeg ikke kjente liv hver dag rundt disse tider hu.... Har kjent liv hver dag nå omtrent siden ultralyd i uke 19, så da fikk jeg lov til å plage de hvis jeg ble urolig[:)] Men han er flink til å roe mamman sin han her[:D]

Her er det full fart fra morgen til kveld hver dag. Trodde babyer fikket søvnmønster, men ikke han her nei.

Du skal ikke engste deg om det er noen rolige dager så lenge du kjenner noe hver dag .

Kjenner spark hver dag. Kjenner på magen at det er bevegelse der inne selv om det ikke sparkes. Min lille sparker veldig når ungene gråter i barnehagen og når mennesker er høylytte rundt meg... Ellers kjenner jeg det jevnlig, skikkelig koselig.

her er status det samme.noen dager med mye liv og noen dager med ro og fred[:D].

Kjente det rørte på seg første gang dagen før vi skulle på ultralyd i uke 19. Moro, - det var såpass at den stolte faren kunne kjenne det utenpå magen. Ekstra gøy da å få se bilde av knøttet også - det ble plutselig veldig virkelig: det var noen der inne.

Nå er det uke 30, og en god stund har jeg kjent liv hver kveld når jeg skal sove - typisk.. Men om dagene har det variert. Noen dager rekker jeg ikke å tenke over det, og andre dager kjenner jeg masse. Synes det har blitt bare mer og mer den siste uka, det begynner vel å blir liten plass.

og når mammaen prøver seg på en stor kaffe latte eller skeier ut med masse cola, da blir det action!

Morsomt å lese om de små i magene som har begynt å vise oss at de eksisterer! Min lille sparker akkurat nå, og i kveld sparer den ikke på kruttet [:D] Det er deilig å kjenne at det er skikkelig liv. Ønsker dere alle lykke til videre!

Kjenne spark daglig, men som regel om kvelden når jeg skal sove at babyen våkner, typisk [8|] [:)]

Kjenner det mest om kvelden jeg også. Så da tar det litt lenger tid enn vanlig å sovne. Blir liksom liggende å kjenne etter [:)]

Kjenner spark hver dag her å:-)
Han er mer våken enn han sover for å si det sann...
Og det er store spark, kjnner også når han snur seg osv.
Noen ganger er magen helt skeiv, og i går trykte han hodet sitt inn i siden min.. hehe
Så ut som han prøvde å komme ut.
Kunne ta rundt hodet hans. MORO!!!

Back
Topp