Spark

Lulleti

Flørter med forumet
Hei!

Dette spm er litt rart men, når knøtte sparker kjenner jeg det ofte på to helt forkjellige plasser. Er det hodet som dunker inn i veggen en plass når den sparker fra en annen? Eller er h*n såppas ukoordinert at den må rykke til i hele kroppen når den sparker? Har ikke vært sånn før, er vel kanksje fordi det begynner å bli mindre boltreplass (:

Bare satt å lurte;P

vifting av armer samtidig som den sparker og hodet stanger i tillegg [:D] de beveger seg rart :P

Ja nå er det blitt så trangt inni der at du vil kjenne det fler og fler steder.. hehe..

Jeg kjente noe nedi bekkenet, noe i ribbebeina OG noe på venstre side av magen samtidig [:-]

ORIGINAL: igny

Opplever det samme.
Jeg vet at det er èn baby,men kan nesten virke som det er to til tider.

Min ligger med hodet ned og ryggen mot høyre.. Jeg kjenner spark opp mot venstre side under ribbeina og litt mot navlen i samme retning. Nedover kjenner jeg ofte mer som et dunk eller kraftig press.. Antar det er hodet, for føler at det er noe større som treffer der, og ofte samtidig som spark. Tror jeg vet hva som er knyttnever også for det er mer forsiktig, slik som sparkene var først da man begynte å kjenne de utenpå.. og noe som kjennes ut som kloring på innsida.. Og det er mer under navlen og nærmere høyre.. Men men.. Om jeg har rett på det jeg kjenner er jo en sak for seg selv, men det passer med sånn han ligger og det fikk jeg bekrefta på UL.

Kjenner stadig liv flere steder i magen samtidig [:D] de strekker seg ut og dytter med armer og ben..[:D] rumpa kan de presse ut på sia og hode kan de dytte med, er kreative små troll[:D]

Det er som de andre her sier, de sparker, slår og beveger hodet og hele seg. [:)] Babyen i magen min snur mye på seg ennå også, den ene dagen er hodet opp, neste dag er det ned. Det har jeg fått bekreftet av jordmor. Var hos henne på torsdag, og ho kjente hodet tydelig oppe på venstre side, og jeg kjente det selv også. På mandag var vi på 3D-u.l., og da lå hun en helt annen vei, men viste seg frem så fint. Men da timen nærmet seg slutten syns hun det var nok, og snudde seg litt og la ansiktet inn mot morkakeveggen. [:)]

Back
Topp