Spark utenpå?

Er 23+5 og kjent masse spark også utpå! Men den lille sniken i magen min gir seg med sparkinga som regel med en gang hånda kommer på magen!! Pappaen har kun fått kjent en gang! Jeg har vært litt mer heldig å fått kjenne ett par ganger! Men som regel gir han seg!! Men er veldig mulig å kjenne det utpå seg det også :)

Jeg har kjent det utenpå i ei uke + ca. Prøvde å la pappan kjenne i går, men de arbeidsnevene kjente ingenting! :p MEN i kveld fikk storebror på snart 4 år kjenne! :D han syntes det var så gøy at lillesøster kunne sparke han i hånda med mini foten sin! :p

Jeg har kjent bevegelse inni magen fra jeg var 16-17 uker. Var lenge usikker på om det var det det var. Kjennes ut som kiling/romstering der inne. Også har jeg hatt 3 dult. Dult nr 2 kom da jeg var 18+5 og kjæresten min holdt hånda si på magen min. Det var stort for han, og jeg følte endelig at han fikk delta litt. Selv har jeg ikke kjent det utenpå med hånda enda. Jeg har foranliggende morkake, så det er nok derfor jeg ikke kjenner de alle sparkene så godt enda. Er 19+3 nå. Forresten kjenner jeg det oftest mellom kl 23 og 2.

Er det fler som blir fort "urolige" om dere ikke kjenner noe på en stund?

Jeg har kjent bevegelse inni magen fra jeg var 16-17 uker. Var lenge usikker på om det var det det var. Kjennes ut som kiling/romstering der inne. Også har jeg hatt 3 dult. Dult nr 2 kom da jeg var 18+5 og kjæresten min holdt hånda si på magen min. Det var stort for han, og jeg følte endelig at han fikk delta litt. Selv har jeg ikke kjent det utenpå med hånda enda. Jeg har foranliggende morkake, så det er nok derfor jeg ikke kjenner de alle sparkene så godt enda. Er 19+3 nå. Forresten kjenner jeg det oftest mellom kl 23 og 2.

Er det fler som blir fort "urolige" om dere ikke kjenner noe på en stund?
Jeg blir iallefall urolig viss jeg ikke kjenner noe på en stund!! Nå har jeg hatt to hektiske dager å kjent lite, men knøtten bekreftet nok en gang i morges at det er full aktivitet der inne ❤️

Er 21+0 imorgen og både jeg, mannen min og mamma har kjent henne utenpå :) Fikk oppleve det først 19+0 og fikk det da på film :)

Back
Topp