Spark utenpå?

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Hvor langt er dere på vei, og har dere kjent spark utenpå?

Jeg er 20+1 nå, og har kjent spark utenpå i ca en uke:D og mannen kunne til og med kjenne spark i går! Sååå moro å endelig kunne dele gleden med mannen:)

Ja, har kjent det utenpå i ca 3 uker nå :) er 22+3 i dag.. På kveldene er det mest aktivitet. I kveld har jeg sittet å sett på magen som har bevegd på seg :D så koselig nå når jeg kjenner så mye liv <3

Jeg er 22+3 og har kjent det utenpå siden uke 15. I 7 uker faktisk! Herlighet tida går fort!!:wideyed:

Er 23+2 idag har kjent spark i 2 uker, og her om dagen satt jeg meg pcn over magen å så på noe og hadde armene bak hode, også plutselig så bare så jeg pcn gikk opp og ned, det var skikkelig morsomt... og har kjent spark selv 2 dager med hånda på magen, ellers kjenner jeg spark veldig ofte igjennom dagen, men gleder meg til den dagen kommer at kjæresten min også kan kjenne noe, og barna hans <3 tror jeg kommer til å gråte noe sinnsykt da hihi <3

Men så morsomt å se at noen har kjent spark utenpå siden uke 15 og 19 osv :)

Er 23+2 idag har kjent spark i 2 uker, og her om dagen satt jeg meg pcn over magen å så på noe og hadde armene bak hode, også plutselig så bare så jeg pcn gikk opp og ned, det var skikkelig morsomt... og har kjent spark selv 2 dager med hånda på magen, ellers kjenner jeg spark veldig ofte igjennom dagen, men gleder meg til den dagen kommer at kjæresten min også kan kjenne noe, og barna hans <3 tror jeg kommer til å gråte noe sinnsykt da hihi <3

Men så morsomt å se at noen har kjent spark utenpå siden uke 15 og 19 osv :)
Åå, så morsomt da:) herlige opplevelser!

22+3 i dag, såg første sparkene på utsiden i natt, enda ikke fått kjent da lille rømmer unna om vi prøver!

Er 22+5 i dag og kjent spark på utsiden i ca en uke ^-^ men kun siden mandag at vi begge har kunnet se det på magen - ser det spesielt på jobben (tror den lille synes det er kjedelig der :P)

Har kjent spark uten på siden ca 20+1 :) da klarte kjæresten også å kjenne det :D er ikke så ofte jeg klarer å kjenne det ordentli på utsiden, er 23+2 nå, men ser ofte bevegelser på magen :D:Heartblue

Daaa har vi klart å få kjenne sparkene til lille på utsiden litt vi også! <3

Back
Topp