spark som 2 gangs

Kjente det i uke 12 andre gangen, men første gangen kjente eg ikke før uke 18:)

Jeg kjente det tidligere første gangen jeg, var rundt 19 uker første gang jeg kjente noe som helst denne gangen. Og det var minimalt de første ukene.

med nr 1 og 3 kjente jeg det rundt uke 14. men med nr 2 så kjente jeg ikke noe før i uke 22. nr 1 og 3 var ekstremt aktive i magen, å er det no me. mens nr 2 var veldig rolig. kunne kjenne et spark iløpet av flere dager, også mot slutten, så jeg var innom for sjekk siden ho var så rolig, uansett hvor mye sukker jeg spiste så ble ikke ho noe mer aktiv fordi om, å sånn er ho uttafor magen me, ekstremt rolig og bedaglig..

de to siste er jente så det har ikke noe med saken å gjøre, å med de to lå morkaken foran på magen, mens med første som er gutt læg den bak i ryggen min, så dette behøver forsåvidt ikke å bety noe heller. alt er sikkert helt fint, bare en rolig baby=)

heidu skrev:

verteline skrev:
noen som ikke kjente spark veldig tidlig som 2 gang?..
jeg er 15 uker å har fremdeles ikke kjent noe.. å alle andre kjenner jo i 12 -13 uker.. begynner  å bli bekymra jo...

første gang kjente jeg ingenting før uke 20

Uke 12-13?? nekter jeg å tro. Da er fostret ca en halv cm..
Tror ikke du skal stresse med det :-) Jeg så på face at ei hadde lagt ut magebilde fra uke 5 her om dagen. så.... noen er bare litt ivrige etter å bli veeldig gravid fort :-)

Fosteret er faktisk 5,2-7 cm i uke 12-13.....

verteline skrev:
noen som ikke kjente spark veldig tidlig som 2 gang?..
jeg er 15 uker å har fremdeles ikke kjent noe.. å alle andre kjenner jo i 12 -13 uker.. begynner  å bli bekymra jo...

første gang kjente jeg ingenting før uke 20

JEg kjente veldig tidlig første gang - 13+3. Andre gang kjente jeg ikke spark før jeg nærmet meg halvveis!

Uke 18 med nr 1.
Uke 14 med nr 2
Uke 15-16 med nr 3

Back
Topp