spark på utsiden

soletti

soletti
23+0 o dag og kjent utvendig spark i går og i dag:) så gøy..er ikke lenge siden det bare var bobler der inne:)

Det har jeg også kjent de siste dagene :D Er 21+3
Gubben har fått kjenne og,han er helt med hehehe

Heldige :) har ikke kjent hverken utvendig eller innvendig enda :( er 20+3 i dag

Er 22+6 å har kjent utvendige spark i ca 1 uke:) Ikke like harde spark vær dag, men sikkert fordi han ligger forskjellig:)

Kjent utvending siden 1.juledag, og innvendig i flere uker, blitt betraktelig mye kraftigere de to siste ukene :-) er 24 + 2 :-)

Har kjent innvendig siden uke 13 og utvendig siden uke 18/19 :D Kjempegøy! Nå hopper magen skikkelig når lillegutt holder på :) er 22+2 idag :)

Her har det sparket og rørt seg i fire-fem timer i strekk i dag. Hent øm nå. Prøvde å gå en lang tur for å få frøkna rugget i søvn inni der, men neida. Full fest. Måtte legge meg ned til slutt. Helt øm innvendig, overalt. Litt gøy og litt slitsomt. Lurer på om hun skal fortsette sånn Storesøster var mye roligere. Hjelper vel litt når det blir trangere der inne, He He.

Heldige :) har ikke kjent hverken utvendig eller innvendig enda :( er 20+3 i dag
Jeg kjente første gang 22+0, da kjente jeg utvendig og innvendig på likt faktisk. Morkaka foran.

Samme her:)23 uker imorgen

Jeg er nå 21 uker på prikken, og har kun kjent liv på innsiden, men de er ganske livlige, så er ikke lenge før gubben kan få litt av morroa også :-)

Har kjent spark utvendig siden 18 desember :) er 22+6 idag. Skjedde morgenen etter oul til min samboers store glede! Han satt værfast ute på Nordsjøen og kom hjem sent den 17. Han synes det var utrolig koselig å våkne til en aktiv sønn <3

Har kjent utvendige spark siden uke 19 og har morkaken foran.:)

Back
Topp