Spark og bevegelser

Jeg synes plutselig at bevegelsene kjennes litt svakere ut, flere som opplever? Det var mye mer turn og spark sist uke, men nå er det små dunk kjennes det ut som..

Opplever at det til tider kan bli svakere enn jeg er blitt vant med, mens andre ganger viser hun skikkelig styrke igjen. Det varierer godt med andre ord :p jordmor fortalte meg at så lenge jeg kjenner liv er det bra, men i det jeg ikke kjenner noe skal jeg ta kontakt. Er du usikker eller redd for om alt er i orden skader det jo ikke å ta kontakt. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite.
 
Jeg synes plutselig at bevegelsene kjennes litt svakere ut, flere som opplever? Det var mye mer turn og spark sist uke, men nå er det små dunk kjennes det ut som..
Jordmor sa til meg at frem til 28 uker kunne man ikke forvente et mønster i bevegelsen, fordi babyen har så god plass enda. Kan ligge sånn at sparkene blir svakere feks. Det som er viktig før den tid er at man ikke slutter å kjenne daglig bevegelse. Men tenker det er greit å ringe sykehuset uansett hvis du er bekymra, så kan de vurdere om du trenger en sjekk :)
 
Jeg synes plutselig at bevegelsene kjennes litt svakere ut, flere som opplever? Det var mye mer turn og spark sist uke, men nå er det små dunk kjennes det ut som..
Ja nå er d såvidt hun gidder gi et dunk fra seg:hilarious: skal på ul på torsdag så kanskje hun har snudd seg:facepalm:
 
Ja nå er d såvidt hun gidder gi et dunk fra seg:hilarious: skal på ul på torsdag så kanskje hun har snudd seg:facepalm:
Jeg dro å tok en UL :) og det var som de har sagt her, babyen hadde snudd seg og ser ut til å trives å ligge den veien nå, kjenner det derfor mye svakere enn uka før.. uansett godt å få sjekket og sett:happy:
 
Back
Topp